در ویدیوی Walkaround نگاهی نادر به مفهومی VW Golf GTI Roadster بیندازید

درهای پروانه ای با فشار دادن یک دکمه باز می شوند و فضای داخلی را نشان می دهند که شگفت انگیز نیست. کابین از آلکانترا و دینامیکا پوشانده شده است و فرمان شبیه به خودروهای مسابقه فرمول یک است. این کانسپت با کمربندهای ایمنی مسابقه ای نیز عرضه می شود.

GTI Roadster یکی از جالب‌ترین کانسپت‌های گلف است که تا کنون ساخته شده است، که ما را وادار می‌کند آرزو کنیم که یک نسخه تولیدی به خط تولید راه یابد. خارج از بازی ویدیویی، به ندرت می توان این مفهوم را در فضای باز دید. خوشبختانه، اتوگفول فرصتی برای ضبط یکی برای این ویدیوی کمیاب پیدا کردم.

طراحی خودرو بسیار چشمگیر است – نشان GTI در جلوی خودرو قرار دارد که با یک ویژگی نورپردازی خاص در آینه های جانبی روشن می شود. بال عقب عظیم می تواند پناهگاهی در برابر باران باشد. دیفیوزر در ،مت پایین فاسیای عقب با نورپردازی LED برجسته شده است.

فول، واگن GTI Roadster Vision Gran Turismo که برای اولین بار در بازی ویدئویی Gran Turismo 6 معرفی شد، در نمایشگاه GTI Worthersee در اتریش در سال 2014 ظاهر شد. -طراحی قابل تبدیل صندلی

گلف GTI رودستر کانسپت دارای طراحی بسیار زاویه‌دار است که علیرغم معرفی نزدیک به یک دهه پیش، می‌تواند به ،وان یک خودروی آینده‌نگر مطرح شود. این خودرو بسیار پایین است و تنها 40 اینچ (1 متر) ارتفاع دارد و عرضی دارد که توسط لامپ های کوچک و اسپوی، فیبر کربن جلو بر آن تاکید شده است. طول خودرو 164 اینچ (4.16 متر) است و به مجموعه ای از چرخ های 20 اینچی با طراحی پره باز مجهز شده است.

یکی از عوامل شگفت انگیزی که GTI رودستر را قبلا متمایز می کرد موتور آن بود. در زیر کاپوت یک موتور 3.0 لیتری V6 قرار دارد که 503 ، بخار قدرت تولید می کند. این به این کانسپت اجازه می‌دهد تا تنها در 3.6 ث،ه از حالت س، به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد. این خودرو دارای سیستم چهار چرخ متحرک و گیر،س هفت سرعته دوکلاچه است که حدا،ر سرعت آن بیش از 190 مایل در ساعت (300 کیلومتر در ساعت) است.


منبع: https://www.motor1.com/news/657920/rare-look-volkswagen-golf-gti-roadster-concept-walkaround-video/کانسپت VW Golf GTI W12 2007

10 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.