پیکربندی آنلاین جدید آستون مارتین به شما امکان می دهد یک DBX در یک گاراژ F1 بسازید

نکته قابل توجه، پیکربندی آنلاین اصلاح شده همچنین می تواند هر استون مارتین دیگری، از جمله DBS 770 Ultimate را که اخیراً رونمایی شده است، بسازد.

پیکربندی آنلاین همچنین جایزه مقام سوم مسابقات جایزه بزرگ Gulf Air Bahrain را با جزئیات 3D Ultra High Definition نمایش می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد تا بزرگنمایی کنند و جزئیات دقیق را بررسی کنند.

فصل 2023 فرمول 1 آغاز شده است و تیم فرمول یک استون مارتین آرامکو در گرندپری بحرین در دستان فرناندو آلونسو به سکو رسید. به دنبال این دستاورد مهم، استون مارتین یک پیکربندی آنلاین جدید راه اندازی کرده است که نشان می دهد خودروهای مشتریان در کنار خودروی برنده F1 پیکربندی می شوند.

مشتریان و طرفداران همچنین می‌توانند بروشور شخصی‌سازی شده از پیکربندی منحصربه‌فرد خود را دانلود کنند، طرح‌های مورد علاقه خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند و در هر مرحله از فرآیند یک تست رانندگی رزرو کنند. پیکربندی همچنین 110 سالگرد استون مارتین را با ارائه یک محیط مجازی اضافی از پیست تاریخی بروکلندز، محل هجوم های اولیه استون مارتین به مسابقات، جشن می گیرد.

پیکربندی آنلاین جدید استون مارتین به مشتریان (و طرفداران) این امکان را می دهد تا DBX707 رویایی خود را در محیط با کارایی بالا در گاراژ گودال تیم فرمول یک تیم استون مارتین آرامکو طراحی کنند – اولین بار در جهان برای هر سازنده خودرو. مشتریان، شرکای فروشنده و طرفداران اکنون می توانند ایجاد یک SUV داغ سفارشی را در محیط گاراژ فرمول 1 تجربه کنند.

9 ع، ها

“پیکربندی ما همیشه برای تعامل، هیجان و الهام بخشی طراحی شده است، به طوری که بیش از نیمی از مشتریان ما اکنون از این ابزار دیجیتالی در طول سفر ،ید خود استفاده می کنند. بنابراین، ما متعهد به گسترش بیشتر ارائه آن و توسعه ویژگی های منحصر به فرد به ،وان بخشی از تمرکز خود هستیم. بیسین، اظهار داشت: تجربیات دیجیتالی لو، را برای مشتریان خود ارائه می دهیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/657908/new-aston-martin-online-configurator-build-dbx-f1-garage/

رناتو بیسین،، رئیس بازاریابی و ارتباطات جه، در استون مارتین، گفت که تحقیقات آنها نشان داد که 90 درصد از مشتریان آنها علاقه زیادی به فرمول 1 دارند. او معتقد است که پیکربندی جدید هم افزایی بیشتری بین مسیر و جاده ایجاد می کند و به مشتریان امکان می دهد همه موارد را مشخص کنند. مدل های استون مارتین از داخل گاراژ گودال.

Aston Martin DBX707 F1 Garage Configurator

محیط دیجیتال جدید دارای خودروی فرمول 1 استون مارتین AMR23 در داخل گاراژ است که به کاربران این فرصت را می دهد تا هنگام ایجاد استون مارتین منحصر به فرد خود از اوج مهندسی و طراحی موتوراسپرت الهام بگیرند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.