رندر Q5 آئودی 2024 سعی می کند طراحی نسل بعدی مدل را پیش بینی کند

در مورد مدل های برقی، انتظار می رود Q5 یک نسخه تمام الکتریکی نیز داشته باشد که احتمالاً Q6 E-Tron نامیده می شود که بخشی از نامگذاری جدید آئودی خواهد بود. آئودی قصد دارد در سال های آینده به مدل های دارای موتور احتراق داخلی اعداد فرد و به مدل های برقی اعداد زوج اختصاص دهد.

در داخل، Q5 باید دارای یک داشبورد کاملاً جدید، با نمایشگر مرکزی کنسولی و کنترل‌های بازطراحی شده باشد. فرمان چهار پره مشابه نمونه های دیگر آئودی الکتریکی مانند Q4 E-Tron و Q8 E-Tron خواهد بود. تصاویر جاسوسی قبلی متوجه یک نشان بزرگ کواترو در کنسول مرکزی شدند که تعدادی کنترل معمولی داشت.

رندری که ما انجام دادیم همچنین جلوپنجره تک فریم گسترده‌تر و برجسته‌تر و چراغ‌های جلو ماتریسی LED نازک‌تر را نشان می‌دهد که احتمالاً با ،میشن‌های قابل تنظیم همراه است. کناره‌های Q5 مستحکم‌تر خواهند شد و رینگ‌های آلیاژی بزرگ‌تر تا 21 اینچ را در تریم‌های اسپرت‌تر جای می‌دهند. ابعاد SUV می تواند چند اینچ افزایش یابد و در نتیجه فضای بیشتری برای مسافران و چمدان ها ایجاد شود.

آئودی Q5 قرار است با نسل جدید آینده برای مدل سال 2024 تغییرات بزرگی را دریافت کند. این برند آلم، در حال آزمایش نسل بعدی مدل در فضای باز بوده است و آ،ین رویت در این ماه نشان می‌دهد که قبلاً به چراغ‌های تولیدی مجهز شده است.

رندر غیر رسمی ما سعی می‌کند پیش‌بینی کند که آئودی Q5 2024 بدون استتار چرخشی چگونه خواهد بود. البته، رندر بر اساس ع،‌ها و ویدئوهای جاسوسی مختلف است که در آن شاسی‌بلند سایز متوسط ​​از طراحی تهاجمی‌تر و عضل،‌تری برخوردار است.

می‌تو،د انتظار داشته باشید که آئودی Q5 را امسال، احتمالاً بعد از مدل‌های A4/A5، معرفی کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/657921/2024-audi-q5-rendering-tries-predict-next-gen-model-design/

4 ع، ها

رندر آئودی Q5 Motor1 2024

آئودی هیچ اطلاعات رسمی در مورد گزینه‌های موتور Q5 منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود نسخه‌های بنزینی و دیزلی هیب، ملایم و همچنین پیشرانه‌های هیب، پلاگین برای انواع قدرتمندتر ارائه دهد. همچنین ممکن است یک RS Q5 وجود داشته باشد که قبلاً هرگز توسط آئودی تولید نشده بود و دارای پیکربندی الکتریکی بر اساس یک موتور پنج سیلندر یا یک موتور V6 است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.