ساعت دوج وایپر با 3000 اسب بخار سعی کنید چرخ ها را در حین دویدن داینو بکشید

تا انتهای ویدیو ب،بید و با کلیپ‌های بی‌حرکتی مواجه می‌شوید، و به دنبال آن یک نوار دراگ به پایین می‌آید که فکر نمی‌کنیم کشش هرگز به طور کامل به دست نیامده است. مردم، این Viper شوخی نیست.

این کلیپ به دست ما می رسد گاراژ گوبرز در یوتیوب، جایی که ویدیوی دیگری از این Viper 2014 را خواهید دید فقط حدود 2000 ، بخار قدرت داشت. ما خلاصه کاملی از تمام قطعات سریع نصب شده در اینجا نداریم، اما توسط Calvo Motorsports ساخته شده است – شرکتی که به خاطر ایجاد برخی Vipers بسیار سریع معروف است. در حالی که جزئیات ساخت دقیق هستند، کل قدرت ،وجی اطلاعاتی است که در اینجا لازم است بد،د، و این در اوایل کار به دست می آید. این ماشین سبز رنگ که به داینو توپی متصل شده است حدا،ر قدرت 3,317 ، بخار و 2,307 پوند فوت گشتاور را دارد – منتظر بم،د. و این در چرخ ها اندازه گیری می شود، بنابراین قدرت در میل لنگ حتی بالاتر است.

Dodge Viper ممکن است از بین رفته باشد، اما تا زم، که ویدیوهایی مانند تصویر بالا به نمایش در می آیند، هرگز فراموش نمی شوند. این فقط یک مونتاژ دو دقیقه‌ای از اکشن Viper است، اما اگر صدای جیغ یک V10 توربوشارژ دوقلو را دوست دارید که مقدار ،‌بخار قدرتی دارد، به جای درستی آمده‌اید.

تولید دوج وایپر در سال 2017 با نسل پنجم به پایان رسید. هنگامی که این ابرخودروی عضل، آمریکایی تعظیم کرد، موتور عظیم 8.4 لیتری V10 آن 645 ، بخار قدرت در دور 6150 دور در دقیقه تولید کرد. این موتور در ابتدا توسط لامبورگینی در اوا، دهه 1980 طراحی شد، و اگرچه در طول سالها تکامل یافت، اما عملکرد دو سوپاپه خود را تا انتها حفظ کرد. و همانطور که قبلاً دیده‌ایم، این موتور به ،وان یک موتور با قدرت حماسی در دست تیونرهای پس از فروش ادامه می‌دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/630439/dodge-viper-3000-hp-wheelies-dyno-runs/این توضیح می‌دهد که چرا Viper در حین کشش‌های متعدد داینو در برابر لنگرهای خود فشار می‌آورد. همانطور که قرقره توربوها، قدرت کامل به داینو توپی می رود و ،مت جلو بلافاصله در برابر تسمه چرخ ها قرار می گیرد. علاوه بر این، برای تمام مدت در آنجا می ماند و در نهایت با رها شدن دریچه گاز آرام می شود. و به ،وان یک امتیاز اضافی، شعله های آتشی که از اگزوز بر روی بادگیر بیرون می زند، برخورد می کنیم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.