سدان الکتریکی مرسدس EQA با لباس مبدلی عجیب در ترافیک گرفتار شد

این سدان جدید با متوقف ، محصولات کم فروش، بخشی از خط تولید ساده شده “Entry Luxury” با مدل های کمتر خواهد بود. اولا کالنیوس، مدیرعامل مرسدس به این موضوع گفت اخبار خودرو اروپا ممکن است در اوا، امسال یک پیش نمایش رسمی دریافت کنیم. یکی از مکان هایی که در آن رونمایی مفهومی منطقی است، در زمین چمن خانگی این شرکت در اوایل سپتامبر در نمایشگاه IAA مونیخ 2023 خواهد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/665059/mercedes-eqa-sedan-spy-video/

این سدان کوچک بر روی پلت فرم آتی MMA مرسدس بنز سوار خواهد شد که در درجه اول برای خودروهای برقی توسعه یافته و در عین حال در سمت ICE سازش می کند. این موضوع مطمئناً در میان طرفداران با در نظر گرفتن یکی از شعارهای استفاده شده توسط این برند لو، آلم، “بهترین یا هیچ”، کمی ابرو را برانگیخت. CLA آینده در داخل با سدان A ک، رقابت نخواهد کرد زیرا بعید است که نسل بعدی نسل بعدی را دریافت کند.

ع، جاسوسی مرسدس EQA سدان

این چراغ‌های نامن، را با چرخ‌های کوچک و استتار ضخیم ،یب کنید تا در نهایت به یک سدان جمع‌وجور دست پیدا کنید که برای چشم آسان نیست. با این حال، برای نتیجه‌گیری سریع در مورد طراحی خودرو خیلی زود است، زیرا این نمونه اولیه به ،وان محصولی که مشتریان می‌توانند طی دو سال آینده ب،ند، فاصله زیادی دارد. ما شرط می بندیم که CLA یک سدان جذاب است، بنابراین مطمئن هستیم که جانشین آن نیز نگاهی خواهد داشت. برخی از ترفندهای هوایی که در مفهوم شیک Vision EQXX دیدیم، ممکن است از بین بروند.

EQA اولیه 2017 یک هاچ ، الکتریکی مفهومی بود قبل از اینکه نام آن برای یک کراس اوور باطری در سال 2021 تغییر کاربری داده شود. مرسدس می تواند با معرفی یک سدان EQA در سال های آینده از این نام برای سومین س، بدنه استفاده کند. در اینجا یک نمونه اولیه از یک سالن swoopy شبیه CLA است که موتور احتراقی را از بین می برد. در حال آزمایش در خیابان‌های آلمان در حالی که ،یبی از ،مت‌های موقت و پای، را پوشیده است، دستگیر شده است.

بسیار شبیه مدل‌های بزرگتر و گران‌تر مرسدس، دارای دستگیره‌های درب برای جریان هوای بهتر برای باز ، محدوده بیشتر است. با وجود اینکه خودرو در حال حرکت است، دستگیره‌های عقب در واقع از بدنه بیرون می‌آیند، اما بدیهی است که این مورد در EQA آماده تولید صدق نخواهد کرد. (نام تایید نشده است). اگر نگران این هستید که چرا چراغ های جلو و عقب اینقدر عجیب به نظر می رسند، دلیلش این است که آنها خوشه های موقتی هستند که در نسخه نهایی مورد استفاده قرار نخواهند گرفت.

21 ع، ها

اگر شایعات را باور کنیم، ممکن است در واقع با نام “EQA” استفاده نشود زیرا گزارش ها حاکی از آن است که مرسدس به تدریج برند “EQ” را در سال 2024 متوقف خواهد کرد. آیا این بدان م،است که آن را به سادگی “CLA” می نامند؟ اگر چنین است، منطق به ما می‌گوید که برای جدا ، نسخه‌های صرفاً الکتریکی از نمونه‌های مجهز به موتور بنزینی/دیزلی باید نام پیچیده‌تری نسبت به آن باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.