سفارشات هوندا سیویک تایپ R در ژاپن به دلیل تقاضای بالا متوقف شد

برای هر ،ی در ژاپن که قصد ،ید هوندا سیویک تایپ R را دارد، خبر بدی وجود دارد. به دلیل تقاضای بالا و عدم قطعیت تامین قطعات، این شرکت به طور موقت سفارشات را نمی پذیرد.

سیویک تایپ R دارای یک موتور 2.0 لیتری توربو شارژ است که 315 ، بخار قدرت و 310 پوند فوت (420 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. تنها گیر،س موجود یک جعبه دنده شش سرعته دستی است.

هوندا همچنین در حال آماده‌سازی دو نسخه مسابقه‌ای از سیویک تایپ R است. نوع TCR با بدنه تهاجمی‌تر از مدل جاده‌ای، اوا، امسال در چالش خلب، IMSA Michelin رقابت خواهد کرد. R-GT دیفرانسیل عقب نیز وجود خواهد داشت که جایگزین NSX-GT Type S در سری Super GT ژاپن خواهد شد. این مسابقه برای فصل 2024 شروع خواهد شد.

هوندا این خبر را در صفحه بازار ژاپن برای Civic Type R اعلام کرد. این ترجمه پیام است:

هوندا سیویک تایپ R 2023

“بازار ژاپن از این جهت متفاوت است که مشتریان آنجا سفارشات را مستقیماً از طریق هوندا موتور یا نمایندگی‌شان ارسال می‌کنند. در ایالات متحده ما تولید را به نمایندگی‌ها اختصاص می‌دهیم و آنها به مصرف‌کنندگان می‌فروشند. تولید نوع R از ابتدا به تعداد محدود در ایالات متحده تخصیص داده شده است. یک سخنگوی گفت، و این همچنان ادامه دارد.

توقف سفارش بر ایالات متحده تأثیری ندارد. Motor1.com برای اظهار نظر با هوندا آمریکا تماس گرفت.

در ایالات متحده، پس از هزینه 1095 دلاری مقصد، از 43990 دلار شروع می شود. رنگ‌های Boost Blue Pearl، Champion،p White و Sonic Grey Pearl 455 دلار به قیمت اضافه می‌کنند. مجموعه ای از چرخ های آهنگری 19 اینچی با قیمت 3100 دلار موجود است و وزن آنها 5.29 پوند کمتر از قطعات استاندارد است. پکیج 5350 دلاری R Performance چرخ های فورج کاری شده و بال عقب فیبر کربنی را در کنار هم قرار داده است. بسته R Interior Driver با قیمت 950 دلار، تزئینات رکاب در روشنایی، دستگیره تعویض دنده با روکش چرمی، و فرمان با پوشش آلکانترا را اضافه می کند.

در صورت موجود بودن، سیویک تایپ R در ژاپن دارای آن است قیمت اولیه 4,997,300 ین (38896 دلار به نرخ ارز فعلی)، که شامل مالیات بر مصرف می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/632191/،nda-civic-type-r-order-stop-،an/

بابت تعلیق موقت سفارشات برای مشتری، که سیویک نوع R را در نظر می گیرند عذرخواهی می کنیم. از توجه شما به وسیله نقلیه ما متشکریم. سیویک تایپ آر از زمان عرضه با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است و ما تعداد زیادی سفارش دریافت کرده ایم. از سوی دیگر، به دلیل تاثیر شیوع ویروس جدید کرونا، کمبود مزمن نیمه هادی ها، ورود ناپایدار قطعات و تاخیر در لجستیک، پیش بینی تولید در آینده دشوار است. به منظور اطمینان از تحویل سیویک تایپ R به کلیه مشتری، که قبلاً سفارش داده‌اند، پذیرش سفارش را موقتاً متوقف کرده‌ایم. در خصوص از سرگیری سفارشات بر اساس وضعیت تولید در آینده مجددا به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. ما عمیقاً از ایجاد ناراحتی بزرگ برای مشتری، که آن را بررسی می کنند عذرخواهی می کنیم. از درک شما متش،.

41 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.