MegaRexx MegaRaptor یک شاسی بلند سه ردیفه Super Duty با سقف قابل جابجایی است

MegaRe، MegaRaptor 7

نیروی محرکه این کامیون اصلاح شده از موتور 6.7 لیتری Power Stroke V8 توربودیزل فورد است. این موتور 475 ، بخار قدرت (354 کیلووات) و 1050 پوند فوت (1423 نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند که نشان می‌دهد هیچ ارتقایی در پیشرانه انجام نشده است. این کامیون دارای گیر،س 10 سرعته اتوماتیک فورد است.

در سال 2000، فورد Excursion را راه‌اندازی کرد، یک SUV عظیم که زیربنای آن را با وانت سوپر دیوتی به اشتراک می‌گذاشت. این جانور بزرگ تنها یک نسل دوام آورد و پس از مدل سال 2005 از خط تولید Blue Oval در ایالات متحده ناپدید شد. MegaRe، تصمیم گرفت تا جای خالی سبد خودروساز را پر کند و MegaRaptor 7 را عرضه کرد، یک پیکاپ اصلاح شده Super Duty با سه ردیف صندلی و یک کابین گسترده با سقف فایبرگ، قابل جابجایی.

48 ع، ها

این کامیون به ،وان یک F-250 Super Duty Crew Cab Lariat 4×4 شروع به کار کرد و دستخوش تغییرات گسترده ای شده است. این خودروی شاسی بلند دارای فنرهای مارپیچ 4.0 اینچی آی، در جلو و فنرهای 5.0 اینچی چند لنگه در عقب است. سیستم تعلیق اصلاح شده به کامیون کمک می کند تا چرخ های MRAP 20 اینچی خود را که در ،تیک 46 اینچی میشلن XZL پیچیده شده است، در خود جای دهد.

MegaRe، در کنار ارتقاء سیستم تعلیق، نمای بیرونی کامیون را زیباتر کرد و ظاهر آن را بیشتر تقویت کرد. سپر جلوی Smasher با نوار نور LED 40 اینچی سخت به نظر می رسد و آن را با یک سپر اختصاصی عقب و یک پانل درب عقب با لیزر اچ شده با نام تجاری MegaRaptor جفت می کند. این کامیون همچنین دارای چراغ‌های جلو سوئیچ‌، Anzo، پله‌های جانبی با پوشش پودری مشکی، دو چراغ عقب مربعی 2.0 اینچی و رنگ بیرونی ف،ی لیتیوم خا،تری است.

MegaRe، واقعاً سیستم تعلیق را سفت‌تر کرد و توقف‌های دست‌انداز عقب قابل تنظیم، شوک‌های م،ن کینگ، تثبیت‌کننده‌های فرمان دوگانه نمادین و بازوهای شعاع اختصاصی را اضافه کرد که طول،‌تر و قوی‌تر هستند. این کامیون همچنین از سقف فایبرگ، قابل جابجایی روی ردیف سوم صندلی ها استفاده می کند که تخت کامیون را با بقیه کابین محصور می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/632200/megare،-megaraptor-super-duty-suv-removable-roof/

در داخل، فورد دارای سیستم صدای فراگیر Bang & Olufsen با 10 بلندگو، Sync 3 با اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو، کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای و صندلی‌های جلو دارای گرمکن و تهویه است. ردیف سوم صندلی‌های عقب به صورت برقی تاشو هستند و از یک فورد ا،پدیشن می‌آیند، و برخلاف ردیف سوم صندلی‌های بسیاری از SUV‌های امروزی، فضای کافی برای حتی بزرگسالان دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.