شورلت کامارو Z28 با سوپر تغییر شکل عجیب در واقع یک سوسک کلاسیک فولکس واگن است

اعتبار ع،: CamaroZ28/TheSamba.com

با بررسی ع، ها مشخص می شود که حجم قابل توجهی از کار سفارشی برای این پروژه انجام شده است. در حالی که مطمئناً کاریکاتور یک کامارو است، نسبت‌ها به‌طور عجیبی رضایت‌بخش هستند، بدون اینکه مضطرب باشند و فضای داخلی دو صندلی به‌نظر می‌رسد به‌خوبی اسپرت، اگر کمی تنگ نباشد. قیمت درخواستی این خودروی دو نفره بدون سقف 22500 دلار است و به جرات می توان گفت که مشابه آن را پیدا نخواهید کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/664769/weird-super-deformed-chevrolet-camaro-z28-actually-cl،ic-vw-beetle/

این ماشین را به صورت آنلاین در اینجا پیدا خواهید کرد TheSamba.com، جایی که به ،وان کامارو Z28 1976 ذکر شده است. بدنه یک پوسته فایبرگ، یک تکه است که برای قرار گرفتن روی شاسی ک،یک فول،‌واگن بیتل ساخته شده است، و می‌د،م که این یک اشکال قدیمی است زیرا موتور این شبه کامارو در پشت است. فروشنده می گوید این آسیاب 2332 سی سی با کاربراتور دوگانه وبر، احتراق MSD و تعداد زیادی ارتقاء دیگر است. طبق گزارش ها، این خودرو 230 ، بخار قدرت دارد که به طور قابل توجهی بیشتر از قوی ترین V8 کاماروی موجود در شورولت در سال 1976 است. از نظر فنی، این حتی یک Z28 هم نبود، زیرا تریم پرفورمنس تا سال 1977 به خط پاپیون بازنگشت. بنابراین اینجا مهم نیست

برای لذت تماشای شما، ما یکی از عجیب ترین شورلت کاماروهایی را که تا به حال دیده ایم ارائه می کنیم. البته، این واقعا یک کامارو نیست، اما ممکن است در غیر این صورت از شاسی فول، واگن بیتل خود خنک‌تر باشد. نتیجه این mashup bonkers شبیه یک کار من، ژاپنی به نظر می رسد چیبی – بیشتر به ،وان هنر کاریکاتور فوق تغییر شکل یافته شناخته می شود که ویژگی های بزرگ را با نسبت های خنگ به تصویر می کشد. و اگر واقعا آن را دوست دارید، می تو،د آن را ب،ید.

فول، واگن بیتل با بدنه شورولت کامارو
فول، واگن بیتل با بدنه شورولت کامارو

قدرت می رود با یک گیر،س VW IRS با کارایی بالا در عقب می ماند و بله، این یک گیر،س دستی با کلاچ ارتقا یافته است. دارای شوک های کویلاور، ترمزهای دیسکی چهارچرخ، مجموعه ای از تغییرات در قاب است و محفظه موتور برای نمایش در Autorama آماده به نظر می رسد.

فول، واگن بیتل با بدنه شورولت کامارو

برای این منظور، نمای بیرونی نیز بسیار زیبا به نظر می رسد و سایه ای از آبی از مازراتی پوشیده است. دارای نوارهای سفارشی، چرخ های ماگ به س، دهه 70، سیستم استریو 4000 دلاری و لوله های جانبی است. ما نمی د،م که آیا آنها واقعاً به موتور قدرتمند 2.3 لیتری متصل هستند یا خیر، اما ما امیدواریم که چنین باشد.

فول، واگن بیتل با بدنه شورولت کامارو

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.