فقط ماشین TVR Cerbera Speed ​​12 Road برای فروش بالا می رود


فرصت‌های زیادی برای ،ید یک ابرخودروی منحصربه‌فرد وجود ندارد، اما حراجی Silverstone تنها TVR Cerbera S،d ​​12 قانونی جاده‌ای را برای فروش در روز شنبه، 20 می ارائه می‌کند.

ع، های فهرست شده بدن تهاجمی را نشان می دهد. ،مت عقب دارای بال بلند و طراحی سپر است که طول خودرو را افزایش می دهد. یک دیفیوزر برجسته در زیر دستگاه قرار دارد. به نظر می رسد یک ماشین مسابقه ای است که رانندگی در جاده ها قانونی است.

حراج تی وی آر سربرا اسپید 12 جاده مدل

8 ع، ها

کاپوت به صورت یک پنل تکی جدا می شود تا موتور عظیمی را که در پشت محور جلو قرار دارد آشکار کند. V12 دارای جعبه هوای غول پیکر است.

کابین اسپارت، است. دو صندلی از فیبر کربن با یک کنسول بلند بین آنها وجود دارد. رول کیج فضای داخلی زیادی را اشغال می کند. ابزار ساده شامل یک سرعت سنج آنالوگ و یک صفحه نمایش دیجیتال در زیر آن است.

TVR در سال 1996 سربرا با موتور V8 را به ،وان یک کوپه اسپرت با 2+2 صندلی معرفی کرد. این اولین مدل این برند بود که از موتور توسعه یافته داخلی به جای تنظیم نیروگاه سایر خودروسازان استفاده کرد.

این شرکت همچنین توسعه یک نسخه مسابقه ای را با استفاده از یک موتور 7.7 لیتری V12 برای ک، GT1 معاصر آغاز کرد که به این وسیله نام S،d ​​12 داده است. قبل از پایان این رده بندی رقابت، شاهد رقابت محدود بود. TVR با تغییر دادن خودرو برای مطابقت با ک، GT2 پاسخ داد.

TVR همچنین شروع به گرفتن سپرده برای نسخه جاده ای Cerbera S،d ​​12 کرد اما در نهایت این مدل را لغو کرد. در سال 2003، این خودروساز تصمیم گرفت که یک دستگاه واحد بسازد. این خودرویی است که اکنون در حراج است.

در سال 2010، ،ستان اوو مجله گزارش داد در مورد تاریخچه این ماشین منحصر به فرد این ادعا می‌کرد که مالک فعلی قدرت موتور V12 را روی 830 ، بخار تنظیم کرده است. وزن این وسیله نقلیه کمتر از 2205 پوند (1000 کیلوگرم) بود.

TVR یک سازنده خودروهای اسپرت کوچک بریت،ایی است که سابقه آن به اوا، دهه 1940 باز می گردد. این برند از آن زمان تاکنون چندین بار مالکیت خود را تغییر داده است. رهبران فعلی در سال 2022 برنامه هایی را برای راه اندازی یک خودروی الکتریکی تا سال 2024 اعلام ،د.


منبع: https://www.motor1.com/news/658979/only-tvr-cerbera-s،d-12-road-model-for-auction/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.