عکس‌های جاسوسی استون مارتین DB11 فیس لیفت، به‌روزرسانی‌های استایل و جلوپنجره جدید را نشان می‌دهد

انتظار می‌رود DB11 جدید در نیمه دوم سال جاری معرفی شود و در آینده‌ای نزدیک، Vantage و DBS بازبینی‌شده‌ای را دنبال خواهند کرد. این خودروها در مجموع 50 درصد از حجم استون مارتین را تشکیل می دهند و کراس اوور DBX 50 درصد باقی مانده را تشکیل می دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/658382/bmw-trademarkes-43-new-names/

استون مارتین در حال به روز رس، خط تولید خود است و اولین خودرویی که تغییر شکل داده است DB11 است. در پشت استتارهای رنگی من، با تم استون مارتین، خودروی جدید را در طول آزمایش هوای سرد در شمال سوئد مشاهده کردیم.

در پشت، تغییرات ظریف تر است. ستون C خط اصلی خود را بین گلگیر و خط سقف حفظ کرده است. اما چراغ‌های عقب اصلاح‌شده به اندازه خودروی فعلی برجسته به نظر نمی‌رسند. واضح تر دو لوله اگزوز بزرگ است که تایید می کند DB11 قدرت احتراق داخلی خود را حفظ می کند. خودروی فعلی با موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربوشارژر 4.0 لیتری مرسدس AMG و 12 سیلندر توئین توربوی 5.2 لیتری آستون مارتین اختیاری است.

خودروی جدید که از جلو شروع می‌شود، دارای دهانه جلوپنجره برجسته‌تر و چراغ‌های جلوی تغییر شکل یافته است. این ویژگی‌ها در یک سپر جلوی اصلاح‌شده با لبه‌ای ظریف در پایین گنجانده شده‌اند. همچنین به نظر می رسد که کاپوت تاشوی خودروی فعلی با فیس لیفت به یک کاپوت معمولی تر تغییر خواهد کرد.

نمای جانبی استون مارتین DB11

به گفته لارنس استرول، رئیس استون مارتین، DB11 جدید یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی جدید دریافت می کند که با “لهجه ،یسی” من، پاسخ می دهد. همانطور که گرگ آدامز، رئیس منطقه ای استون مارتین در ژاپن و کره ج،ی در مصاحبه ای در اوایل ماه جاری اظهار داشت، این تغییر با تمایل شرکت برای تبدیل شدن به “مطلوب ترین برند عملکردی فوق لو، بریت،ایی در جهان” مطابقت دارد.

با قضاوت از روی بدنه، مشخص نیست که آستون مارتین DB11 جدید به‌روزرس، خودروی فعلی است یا یک نسخه کاملاً اصلاح‌شده. این خودرو با انحناهای عضل، و نمای ک،یک GT، بی تردید شبیه DB11 است. اما چیزی که می تو،م با اطمینان بگوییم این است که نمای جلو و عقب در حال طراحی مجدد قابل توجهی هستند.

35 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.