موتور فراری FXX تازه از جعبه می تواند تا پایان ماه متعلق به شما باشد


فراری FXX اولین مدل از برنامه XX برند ایتالیایی است که مجموعه ای از خودروهایی است که برای گروهی منتخب از وفادارترین مشتریان این خودروساز طراحی شده است. آنها برای مشتری، هستند که می خواهند هیجان رانندگی یک فراری مخصوص مسابقه را در پیست تجربه کنند. جالب اینجاست که این مشتریان دقیقاً خودروی خود را ندارند زیرا فراری پس از ،ید مالک آن باقی می ماند.

اگر شما یکی از 30 مالک FXX هستید، در اینجا شانس شماست که سوپراسپرت خود را متعلق به خود کنید – یا حداقل مهمترین بخش آن. برای حراجی در RM Sotheby’s یک موتور جدید و جدید موجود در بازار Tipo F140 DA Ferrari FXX است که هنوز در جعبه حمل و نقل خود است.

موتور فراری FXX برای حراج در RM Sotheby's

11 ع، ها

طبق این لیست، این اولین موتور کامل NOS فراری FXX است که برای فروش عمومی عرضه می شود. ابعاد آن 39.3 در 48.0 در 42.1 اینچ (100 در 122 در 107 سانتی متر) و وزن آن 578 پوند (262 کیلوگرم) است.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

دارندگان علاقه مند FXX می توانند از این موتور به ،وان ذخیره ای برای روزهای آهنگ استفاده کنند، یا، همانطور که در لیست پیشنهاد شده است، می توانند برای نمایش نصب شوند و به ،وان یک مرکز فوق العاده در هر مجموعه ای خدمت کنند.

این موتور FXX نسخه اصلاح شده V12 مورد استفاده در فراری انزو است. در سوپراسپرت FXX فقط برای پیست، موتور 6.3 لیتری V12 تنفس طبیعی 789 ، بخار در 8500 دور در دقیقه و 506 پوند فوت گشتاور تولید می کند. و کاملاً فوق‌العاده به نظر می‌رسد، درست مانند سایر خودروهای XX مانند 599XX و FXX K Evo.

موتور FXX که برای حراج عرضه می شود، به همراه ورودی، جعبه هوا، لوازم جانبی و ماشین بافندگی همراه است که نصب آن را برای ،، که تخصص فنی دارند برای استفاده آسان می کند.

اگر امکانات لازم را دارید، موتور جدید فراری FXX تا 29 مارس 2023 در RM Sotheby به حراج گذاشته شده است. در حال حاضر بدون رزرو از 245,000 دلار تا 430,000 دلار عرضه می شود – با توجه به آنچه که هست، اعداد بسیار قابل توجهی است. علاوه بر این، اگر به دنبال یک V12 عالی برای خودروی پروژه خود هستید، این باید باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/658395/fresh-from-box-ferrari-f،-engine/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.