عکس‌های جاسوسی تورینگ سری 5 جدید BMW مدل الکتریکی i5 را به نمایش می‌گذارد

این اولین باری نیست که تیراندازان ما سری 5 با سقف بلند را مشاهده می کنند. چند روز پیش ع، هایی از تریم واگن ظاهر شد، اما تکان نخورد. تنها نشانه‌ای از پیشرانه آن، بر،ب‌های «خودروی الکتریکی» روی سپر عقب در بود که احتمالاً یک پیشرانه هیب، پلاگین را پنهان می‌کرد. این ع،‌های جدید مدل را با همان بر،ب‌ها در حال حرکت نشان می‌دهند، اما عکاسان ما می‌گویند که این مدل تمام الکتریکی i5 است.

بی‌ام‌و در مورد خط انتقال قدرت این مدل صحبتی نکرده است، اما می‌د،م که سری ۵ اصلاح‌شده بر روی پلت‌فرم CLAR این خودروساز سوار خواهد شد. این به شرکت اجازه می دهد تا سری 5 را که ب ام و آن را در س، های بدنه سدان و واگن می سازد، تولید کند تا از گزینه های مختلف پیشرانه استفاده کند. ما انتظار داریم که M5 پرقدرت، احتمالاً به صورت هیب،، با ب ام و از کمک الکتریکی استفاده شده در سایر نسخه ها بازگردد. ما همچنین i5 برقی را دریافت خواهیم کرد.

13 ع، ها

ع، های جاسوسی تورینگ سری 5 بی ام و جدید سری 5 با نصب صفحه نمایش دوگانه خمیده بی ام و در داخل، به روز رس، قابل توجه تری را دریافت خواهد کرد. این خودرو یک طرح کابین کاملاً جدید با کنسول وسط و پانل ابزار جدید دریافت می‌کند که آ،ین فناوری‌ها را به مدل می‌آورد.

ب ام و تاریخ معرفی سری 5 جدید را اعلام نکرده است. انتظار می رود این خودرو در سال آینده به شکل سدان پوشش خود را بشکند. واگن تورینگ سری 5 احتمالاً پس از آن رونمایی خواهد شد و نسخه‌های برقی و پرقدرت M حتی دیرتر وارد بازار خواهند شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/626652/bmw-5-series-touring-electric/

به نظر می رسد BMW به این مدل یک به روز رس، طراحی تکاملی ارائه می دهد، حداقل در خارج. این ع،‌ها خودرویی با جلوپنجره باریک و بسته را نشان می‌دهد که در کنار آن چراغ‌های یک‌تکه‌ای قرار گرفته‌اند، که شبیه درخشنده‌های تولیدی هستند. دماغه نیز کمی زاویه دارتر از مدل ،وجی به نظر می رسد. در ،مت عقب چیز زیادی برای دیدن وجود ندارد، با استتار که روی فاسیا را پوشانده است. با این حال، می‌تو،م چراغ‌های عقب تولیدی خودرو را ببینیم که از روی پوشش‌ها عبور می‌کنند.

نسل بعدی بی‌ام‌و سری 5 باید در سال 2023 معرفی شود. این اولین نگاه ما به مدل بازطراحی‌شده است که در نهایت M5 اصلاح‌شده و موارد دیگر را تولید خواهد کرد. این خودروساز مدتی است که در حال توسعه مدل جدید است که عکاسان جاسوس ما در موارد بی شماری آن را شکار کرده اند. جدیدترین ع،‌ها، نوع واگنی را نشان می‌دهند که BMW آن را برقی کرده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.