عکس‌های جاسوسی Bentley Continental GTC به لیفت صورت Droptop نگاهی واضح‌تر می‌دهد.

بهار در ا،ر نیمکره شمالی سر برآورده است. چمن ها در حال سبز شدن هستند و گل ها شکوفه می دهند به جز در قلمرو شمالی، جایی که زمین پوشیده از برف است و دمای هوا درست زیر صفر است. آب و هوای ایده‌آل برای آزمایش مدل‌های جدید خودرو، حتی کانورتیبل‌هایی مانند بنتلی کانتیننتال GTC که اخیراً مشاهده کردیم، است.

15 ع، ها

مانند ع،‌های اخیر کوپه کانتیننتال GT، ع،‌های GTC واضح‌ترین ع،‌ها هستند. چراغ های جلو کمی بیضی شکل هستند و شامل نواری از چراغ های LED است. سپر بالای چراغ‌های جلو کشیده شده و جلوپنجره کوچک‌تر اما برجسته‌تری را در خود جای داده است. به نظر می رسد طراحی کلی برخی از زبان طراحی باکالار را به خود گرفته و نمایه ک،یک بنتلی را فراخو، می کند.

بنتلی کانتیننتال GTC عقب

در حالی که ،مت عقب خودرو در برف و یخ غرق شده است، آنچه را که قبلا دیدیم تایید می کند. خط گلگیر بارزتر است و درب صندوق عقب کمی بزرگتر از خودروی ،وجی است. برخلاف کانتیننتال GT، کانورتیبل اسپوی، لب مشخصی ندارد.

رانندگان تست بنتلی اخیرا بسیار فعال بوده اند. در اوایل این هفته شاهد واضح‌ترین ع،‌های کوپه کانتیننتال GT بودیم که امسال چندین بار در حال آزمایش مشاهده شده است. آ،ین باری که ما شاهد این انبوهی از فعالیت‌های خدمه در Crewe بودیم، قبل از پرتاب Flying Spur بود.

ا،ر تغییرات ظاهراً زیبایی هستند، به استثنای نیروگاه. موتور W12 خط بالایی از بین رفته است، که سال آینده پس از پایان آ،ین نسخه کوپه بنتلی باتور، حرکت می کند. جایگزینی موتور 12 سیلندر یک جفت نیروگاه V6 و V8 PHEV است که انتظار می رود V8 عملکرد W12 را مطابقت دهد یا بهتر کند.

هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه آیا کانتیننتال GT و GTC جدید دارای پیشرانه الکتریکی خواهند بود یا خیر، وجود ندارد. بنتلی اشاره کرده است که خودروهای برقی احتمالاً قدرت W12 را دو برابر خواهند کرد و این شرط خوبی است که یک نسخه EV از این کوپه بزرگ ظاهر شود. اما فعلا باید منتظر ماند و دید.


منبع: https://www.motor1.com/news/664825/bentley-continental-gtc-facelift-spy-p،tos/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.