هوندا آکورد 2023 رتبه IIHS TSP+ را کسب کرد، تست ایمنی عابر پیاده Aces

مجموعه سیستم‌های ایمنی و کمک راننده هوندا Sensing مهم‌ترین ،صر آکورد است. این مجموعه از ویژگی های ایمنی استاندارد در هر مدل ارائه شده توسط این خودروساز است و شامل سیستم کمکی حفظ بین خطوط (LKAS)، کروز کنترل تطبیقی ​​(ACC)، هشدار برخورد از جلو، کاهش ،وج از جاده (RDM) و سیستم ترمز کاهش برخورد (CMBS) است. ) با تشخیص عابر پیاده.


منبع: https://www.motor1.com/news/664837/2023-،nda-accord-earns-iihs-tsp-plus-rating-aces-pedestrian-safety-tests/

شایان ذکر است، هوندا آکورد بازطراحی شده امتیاز خوبی را در تست جانبی به روز شده IIHS به دست آورد، که اکنون شاهد برخورد یک مانع ضربه ای سنگین تر با خودروی آزمایشی با سرعت بالاتر است. علاوه بر این، تمام تریم‌های آکورد اکنون با چراغ‌های جلوی بازتابنده LED با رتبه خوب عرضه می‌شوند که یکی دیگر از نیازهای ،ب بالاترین تحسین است.

یک وسیله نقلیه برای واجد شرایط بودن برای TSP+ 2023، یک وسیله نقلیه باید در همه ارزیابی‌های قابلیت تصادف، از جمله همپوش، کوچک سمت راننده، جلو همپوش، کوچک سمت سرنشین، تست کناری اصلاح‌شده، و تست‌های همپوش، متوسط ​​در جلو، رتبه‌بندی «خوب» را دریافت کند. جایزه امتیاز «پیشرفته» یا «برتر» نیز در آزمون‌های عابر پیاده در شب و روز ا،امی است.

هوندا آکورد 2023 توسط موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) رتبه برتر ایمنی را دریافت کرده است. این سدان سایز متوسط ​​در شش دسته از هفت دسته ارزیابی شده، از جمله تست جدید پیشگیری از تصادف خودرو به عابر پیاده در شب، عملکرد فوق العاده ای داشت.

دیگر مدل‌های هوندا که برای سال 2023 امتیاز TSP+ را دریافت ،د، CR-V، HR-V و Odyssey هستند. سیویک هاچ ، و سدان به جز سیویک تایپ R جدید امتیاز TSP را دریافت ،د. هوندا پایلوت 2023 هنوز توسط IIHS ارزیابی نشده است.

13 ع، ها

چراغ های عقب بیرونی تورینگ هوندا آکورد 2023

سیستم استاندارد پیشگیری از تصادف جلو هوندا آکورد 2023 در تست اجتناب از خودرو به عابر پیاده در روز رتبه برتر را از IIHS به دست آورد، در حالی که امتیاز پیشرفته ای برای همتای شبانه تست داده شد. اینها به وضعیت برتر آکورد در ایمنی عابر پیاده کمک ،د و آن را به یکی از معدود خودروهایی تبدیل ،د که به این رتبه دست یافتند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.