فراری فوق کمیاب 250 اروپا Vignale با موتور F1 شگفت انگیز به نظر می رسد

همچنین داستان وحشی این 250 اروپا را به اشتراک می گذارد که گفته می شود شماره 0313EU است. این خودرو در اوا، سال 1953 ساخته شد و در نمایشگاه خودروی نیویورک در سال 1954 در معرض دید عموم قرار گرفت. در حالی که اولین خودروهای مدرن نمایشگاه خودرو معمولاً حداقل برای چندین ماه برای ،ید در دسترس نیستند، این فراری بلافاصله پس از نمایشگاه نزد اولین مالک خود در ماساچوست رفت. تا سال 1958 در آنجا ماند و در آن زمان به صاحب جدیدی در نیویورک رفت و در نهایت به کالیفرنیا رسید.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

طبق این ویدئو، یک کل،یونر فراری از سوئیس در سال 2009 از 250 Europa مطلع شد و آن را ،ید. یک روند دقیق ترمیم دنبال شد و GT ک،یک را به حالت اولیه خود که در نمایشگاه خودروی نیویورک 1954 مشاهده شد، بازگرداند.

البته این یک فراری V12 است – که ناگفته نماند. با این حال، خبره‌های ک،یک ایتالیایی بلافاصله چیزی بسیار متفاوت را در این ویدیوی اخیر YouTube از Issimi Official خواهند شنید. 250 Europa به جای صحبت‌های گویای یک کلمبو V12، یک لامپردی V12 برگرفته از تلاش‌های مسابقه‌ای فرمول 1 روز فراری را به نمایش گذاشت. این موتور که کمی تا 3.0 لیتر جفت شد، با سه کاربراتور وبر پوشیده شد و یک اگزوز خشن و تهاجمی تولید کرد. و این ویدیو به زیبایی آن صدا را ضبط می کند.

به احتمال زیاد تا به حال این ماشین را ندیده اید. روزهای اولیه تولید خودروهای فراری مملو از بدنه‌های ساخت قطار بود و این فراری 250 اروپای 1953 یکی از دو خودروی Vignale در این س، است. این به تنهایی آن را خارق‌العاده می‌کند، اما یک سورپرایز خاص در زیر کاپوت در انتظار شماست.

همانطور که ویدیو نشان می دهد، فراری قدیمی کاملاً فوق العاده به نظر می رسد و به نظر می رسد. گفته می شود گیر،س دستی یک تجربه “مک،کی” خالص است، صدای موتور در نقطه ای است و نمای بیرونی در رنگ های ک،یک خود فوق العاده به نظر می رسد. با توجه به اینکه ا،ر فراری های قدیمی دارای بدنه پینین فارینا و موتورهای کلمبو هستند، فراری Vignale/Lampredi مطمئناً در میان جمعیتی که قبلاً نفیس است، متمایز است.


منبع: https://www.motor1.com/news/653941/ferrari-250-europa-vignale-f1-engine/اینجاست که داستان وحشی می شود، زیرا در نقطه ای موتور V12 لامپردی به نفع یک کوروت V8 قدیمی که سوپرشارژ شده بود حذف شد. همچنین یک رنگ بنفش (بله، بنفش) دریافت کرد، سپس در نهایت قبل از اینکه برای چندین دهه پارک شود، یک لایه رنگ قرمز روی آن دریافت کرد. این یک تاریخچه برای یک فراری سفارشی با موتور مسابقه ای V12 مشتق از F1 است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.