مرسدس بنز کلاس E مدل 2024 با سه صفحه نمایش، دوربین سلفی رونمایی شد

همچنین دوربینی وجود دارد که حرکات چشم راننده را ضبط می کند تا تشخیص دهد آیا او به صفحه سرنشین نگاه می کند یا خیر. هنگامی که این اتفاق می افتد، روشنایی را می توان کاهش داد تا برای راننده کمتر دیده شود و در نتیجه حواس پرتی را کاهش دهد. سرنشین جلو همچنان می تواند محتوا را حتی زم، که صفحه نمایش کم نور است مشاهده کند.

مرسدس AMG EQE 53

در جاهای دیگر، سرگرمی اطلاعاتی همراه با برنامه‌های دیگر فراتر از Zoom و Webex عرضه می‌شود. مرسدس برنامه اجتماعی TikTok را به همراه بازی گاه به گاه Angry Birds و مرورگر وب Vivaldi در MBUX تعبیه خواهد کرد. یک پورتال سرگرمی اختیاری ZYNC امکان دسترسی به پخش ویدئو، بازی ها، اخبار و محتوای اضافی بر اساس تقاضا را در صفحه مرکزی و مسافران فراهم می کند.

مرسدس ک، E جدید را در اوا، سال جاری میلادی در نمایندگی های ایالات متحده عرضه خواهد کرد، پس از یک نمایش جه، که احتمالاً در بهار آینده برگزار می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/653775/2024-mercedes-e-cl،-interior/مرسدس بنز E ک، داخلی 2024

پس از ماه‌ها ع،‌های جاسوسی با نمونه‌های اولیه استتار شده، مرسدس به طور رسمی کمپین تیزر نسل بعدی ک، E را آغاز می‌کند. این سدان لو، با نام رمز W214، با به نمایش گذاشتن بیشتر فضای داخلی شیک خود با داشبوردی سنگین با صفحه نمایش، پیش نمایش قابل توجهی را دریافت می کند. آن را به شدت دنبال کابین EQE، به ویژه نسخه بدون Hyperscreen به صورت اختیاری در سالن الکتریکی موجود است.

این طرح یک کپی کربنی از فضای داخلی EQE نیست زیرا مرسدس دریچه‌های هوای بیرونی باریک‌تر با شکل منحنی را انتخاب کرده است که آنها را به دریچه مرکزی اصلی متصل می‌کند. با حذف دریچه‌های هوای جانبی توربین‌ای سدان برقی، ظاهری شیک‌تر و مینیمالیستی‌تر به داشبورد می‌دهد. خوانندگان چشم عقابی همچنین متوجه خواهند شد که ردیف دکمه های میانبر از جلوی دسته مرکزی به زیر صفحه اصلی تغییر مکان داده است.

E-Cl، 2024 همچنین دارای یک گزینه منظم به نام Active Ambient Lighting است که همراه با سیستم صوتی برای تغییر خودکار نور بر اساس ریتم آهنگ کار می کند. به هر حال، سیستم صدای فراگیر Burmester با 17 بلندگو و چهار مبدل صدا در صندلی های جلو به ،وان تج،ات استاندارد ارائه خواهد شد.

تغییر دیگری در ،مت بالایی داشبورد قابل مشاهده است، جایی که دوربین سلفی/فیلم برای E-Cl، جدید اضافه شده است. این صفحه نمایش با هزینه اضافی به ،وان بخشی از Superscreen MBUX در دسترس است، که همچنین صفحه نمایش اضافی را در سمت سرنشین داشبورد قرار می دهد. دوربین فقط زم، کار می‌کند که ماشین ثابت باشد و می‌توان از آن برای ع،‌برداری و فیلم‌برداری یا کنفرانس‌های ویدئویی از طریق Zoom یا Webex استفاده کرد.

20 ع، ها

همانطور که در سایر رده های بالا دیده ایم (آیا همه آنها نیستند؟) مدل های مرسدس بنز، ک، E 2024 حرکات چشم راننده را کنترل می کند تا تشخیص دهد که آیا آنها به نمایشگر سمت راست داشبورد نگاه می کنند یا خیر. این صفحه نمایش سوم از چیزی به نام فناوری کنترل نور دوگانه استفاده می کند تا از دیدن ویدیوها به صورت جانبی توسط راننده جلوگیری کند. DLC را می توان روشن یا خاموش کرد.

مرسدس بنز E ک، داخلی 2024

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.