Alpine A110 GT4 Evo را پیش از رقابت در Pikes Peak Hill Climb معرفی کرد

امسال در حال شکل گیری یک تپه بین المللی هیجان انگیز پی، پیک است. فورد SuperVan 4 خود را با چهار موتور الکتریکی نزدیک به 2000 ، بخار تولید می کند. این وسیله نقلیه در کمتر از 2.0 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت می رسد.

2022 Alpine A110 S

مدل رقابتی A110 GT4 استاندارد نخواهد بود. طراحان Alpine و مهندسان مسابقه Signatech تغییراتی در آیرودینامیک ماشین مسابقه ایجاد خواهند کرد. این تصویر تیزر شبح یک بال بزرگ را در پشت نشان می دهد.

به علاوه، BMW در حال بررسی این است که آیا XM Label Red را به این رویداد بیاورد یا خیر. این خودروساز برای این SUV با عملکرد بالا ثبت نام کرد تا در آنجا رقابت کند اما تصمیم نهایی در مورد مسابقه واقعی نگرفته است.


منبع: https://www.motor1.com/news/656012/alpine-will-race-a110-gt4-evo-at-pikes-peak/

طبق گزارش‌ها، آلپاین قصد دارد تا سال 2026 به عرضه A110 ادامه دهد، زم، که یک مدل الکتریکی جایگزین آن شود. این برند قصد دارد در سال های 2027 و 2028 خودروهای EV SUV را معرفی کند.

گفت: “من بسیار مفت،م که راننده ای هستم که برای این برنامه انتخاب شده است و مشتاقانه منتظر هستم تا تمام تجربیات و دانش خود را در اولین مشارکت این برند در Pikes Peak بیاورم.” آستر.

A110 GT4 Evo مانند نسخه موجود مسابقه‌ای دیفرانسیل عقب خواهد بود. در دسته Time Attack 1 رقابت خواهد کرد.

را استاندارد A110 GT4 نسخه ارتقا یافته ماشین مسابقه کاپ است. این خودرو از یک توربوشارژ چهار سیلندر 1.8 لیتری استفاده می کند که بسته به تعادل عملکرد در یک سری معین، بین 330 ، بخار تا 360 ، بخار قدرت تولید می کند. نیرو توسط یک گیر،س شش سرعته متوالی به چرخ های عقب منتقل می شود.

گزارش اخیر نشان می دهد که گروه رنو در حال مذاکره با AutoNation – بزرگترین گروه فروشنده خودرو در کشور – برای فروش مدل های آلپاین در ایالات متحده است. هنوز هیچ چیز رسمی در مورد این قرارداد احتمالی وجود ندارد و مشخص نیست چه زم، ممکن است هر یک از این خودروهای عملکردی در ایالات متحده در دسترس باشند.

31 ع، ها

خودروی مسابقه‌ای Alpine A110 GT4 Evo (در بالا به تصویر کشیده شد) در تپه‌نوردی بین‌المللی پای، پیک امسال در تاریخ 23 ژوئن رقابت خواهد کرد. رافائل آسیر برنده ،وان جام FIA R-GT 2022 پشت فرمان خواهد بود. این ورودی اولین بار است که این برند فرانسوی در این رویداد تاریخی شرکت می کند.

آستر چهار بار در تپه بین المللی پی، پیک شرکت کرده است. او پیش از این رکورد ک، 9:23.721 را در دسته Time Attack 1 ثبت کرده بود. برای مقایسه، فول، واگن ID R رکورد کلی را در اختیار دارد با زمان 7:57.148.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.