فراری LaFerrari Battle McLaren Senna را در مسابقات درگ با قدرت بالا ببینید

فراری لافراری درست زم، که مک لارن شروع به ساخت سنا در سال 2018 کرد، به تولید خود پایان داد. آنها هر دو سوپراسپرت های کمیاب و پرقدرت هستند که عملکرد زیادی دارند و یک ویدیوی جدید این دو را گرد هم آورد تا در یک سری کشش یک چهارم مایلی به رقابت بپردازند. نژادها

این زوج در سه مسابقه درگ یک چهارم مایلی شرکت ،د. در اولی، این دو ابرخودرو نسبتاً یکنواخت از خط شروع ،د. با این حال، سنا توانست از لافراری فاصله بگیرد و ابتدا از خط پایان عبور کند.

فراری 2015 موتور بسیار بزرگتری دارد – یک موتور 6.3 لیتری V12. با این حال، این خودرو نیز هیب، است و از کمک های الکتریکی بهره می برد که ،وجی لافراری را به 950 ، بخار و گشتاور 664 پوند فوت افزایش می دهد. قدرت اضافی خوب است، اما به قیمت وزن اضافی سیستم هیب، است. دیفرانسیل عقب آن مانند مک لارن، با یک جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه که بین موتور و چرخ ها قرار دارد، که دارای ،تیک های میشلن نامشخص است.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

مسابقه آ، شاهد نزدیک شدن دو نفر دیگر بود و حتی شروع ،د، اما سنا به سرعت شروع به دور شدن از فراری کرد. فراری این توانایی را نداشت که با مک لارنی که ابتدا از خط پایان عبور کرد، عقب نماند و دومین و آ،ین پیروزی سنا را به ارمغان آورد.

مک لارن سنا 2018

در مسابقه دوم فراری شروع بهتری بین این دو داشت. این به آن اجازه داد تا قبل از اینکه واقعاً بلند شود، از مک لارن جلوتر باشد. سنا قبل از عبور این جفت از خط پایان نتوانست به عقب بیفتد و اولین پیروزی را به هایپرکار ایتالیایی داد زیرا راننده زمان پرتاب فراری را کاملاً تعیین کرد.

مک لارن و فراری هر دو در حال توسعه هایپرکارهای نسل بعدی هستند. جانشین P1 مک لارن تا سال 2026 انتظار می رود، در حالی که فراری می تواند رقیب پرقدرت خود را یک سال زودتر عرضه کند. در حالی که این دو به طور مشخص متفاوت خواهند بود، انتظار می رود هر دو دارای پیشرانه های هیب، باشند زیرا حتی هایپرکارهای نسل بعدی نمی توانند از انقلاب الکتریکی فرار کنند. این به احتمال زیاد به این م،ی است که آنها می توانند ، بخار نیرو داشته باشند.


منبع: https://www.motor1.com/news/669337/ferrari-laferrari-mclaren-senna-drag-races/

سنا 2019 موتور 4.0 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو مک لارن است که 789 ، بخار قدرت و 590 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این خودرو با یک گیر،س هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه جفت می شود که به چرخ های عقبی که در تایرهای پیرلی تروفئو R پیچیده شده اند، نیرو می دهد.

20 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.