نسل بعدی شورلت اکینوکس اسپید با تجهیزات آزمایشی بارگیری شده است

پیشرانه برای نسل بعدی Equinox یک راز است. نسخه فعلی دارای یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ است که 175 ، بخار قدرت و 203 پوند فوت گشتاور تولید می کند. گیر،س شش سرعته اتوماتیک تنها انتخاب گیر،س است. ما نمی‌تو،م این مدل را رد کنیم که از یک سیستم هیب، برای بهبود مصرف سوخت و آلایندگی استفاده کند، اما هنوز هیچ تایید رسمی در مورد این موضوع وجود ندارد.

شورلت اکینو، 2022 بیرونی

ما هنوز هیچ ع،ی از فضای داخلی Equinox جدید نداریم. حدس و گمان هایی وجود دارد که ممکن است از طرح دو صفحه نمایش استفاده کند تا کابین را بیشتر شبیه Equinox EV کند.

6 ع، ها

Chevy همچنین در حال گسترش خط Equinox با مدل EV است که در پاییز 2023 به فروش می رسد. این مدل بر روی پلت فرم Ultium این شرکت سوار می شود. ،یداران می‌توانند نوع محرک جلو با قدرت ،نی ۲۱۰ ،‌بخار یا چهار چرخ متحرک با قدرت ۲۹۰ ، بخار را انتخاب کنند. این برند مسافت رانندگی را تا 300 مایل ،ن می زند.

ع، های جاسوسی شورلت اکینا، 2025
شورلت اکینو، 2022 بیرونی

در عقب، چراغ‌های عقب کوتاه‌تر هستند اما فضای وسیع‌تری را اشغال می‌کنند. اگر به دقت نگاه کنید، یک لوله اگزوز که از سمت سرنشین خارج می شود، قابل مشاهده است. طراحی موجود ،وجی ها را پنهان می کند.

آ،ین نگاه به نسل بعدی شورلت اکینو،، یکی را در حال دویدن در میدان های آزمایشی میلفورد می بیند. این یکی از سنسورهای روی چرخ ها استفاده می کند و سیم کشی زیادی روی بدنه دارد.

در جلو (مقایسه زیر)، دماغه جدید دارای یک توری جعبه ای با ،اصر افقی در داخل آن است. چراغ های باریک در امتداد لبه کاپوت قرار دارند. لامپ های اصلی در گوشه های بیرونی کمی پایین تر هستند.

اطلاعات موجود نشان می دهد که Equinox جدید برای سال مدل 2025 وارد خواهد شد. اگر اینطور باشد، ما انتظار داریم که عرضه خودرو در اوا، سال 2023 یا اوایل سال 2024 انجام شود.

در مقایسه با Equinox فعلی، مدل نسل بعدی تراش خورده تر به نظر می رسد و حالت ایستاده تری دارد. همچنین حداقل از نظر قد فیزیکی کمی بزرگتر به نظر می رسد. شباهت هایی به آ،ین Chevy Traverse وجود دارد.

Equinox EV 1LT پایه از حدود شروع خواهد شد. Chevy هنوز ،ن قیمتی برای گریدهای 2LT، 3LT، 2RS یا 3RS ارائه نکرده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/669315/2025-chevrolet-equinox-spy-s،ts/ع، های جاسوسی شورلت اکینا، 2025

ع، های جاسوسی شورلت اکینا، 2025

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.