فورد موستانگ ازدحام خودرو نسل هفتم پونی را به وجود خواهد آورد

در حالی که فورد مالکان را تشویق می کند تا به رانندگی در مسافت های طول، بپیوندند، همچنین طرفداران خود را به The Stampede در روز معرفی نسل بعدی موستانگ دعوت می کند. بیضی آبی با شروع از مقر جه، فورد در دیربورن، MI، طرفداران را برای نمایش بزرگ به هارت پلازای مرکز شهر دیترویت هدایت می کند. رویدادها از ساعت 5:00 بعد از ظهر در دیربورن شروع می شود و گله در ساعت 5:30 به دیترویت حرکت می کند. هر ،ی که علاقه مند به پیوستن به The Stampede است می تواند برای ثبت نام به این لینک مراجعه کند.

در مورد خود اولین، فورد کل رویداد را به صورت زنده پخش خواهد کرد (اما شما همچنین می تو،د آن را در اینجا تماشا کنید). و البته، ما در هارت پلازا روی زمین خواهیم بود و شخصاً رونمایی را پوشش می دهیم. ما از هم اکنون تا 14 سپتامبر اخبار بسیار بسیار بیشتری خواهیم داشت. تا آن زمان، حتماً پست کامل ما را در مورد هر آنچه در مورد نسل هفتم فورد موستانگ می د،م برای آ،ین نسخه قبل از معرفی، بررسی کنید.


منبع: https://www.motor1.com/news/605472/ford-mustang-debut-stampede-official/

همه چیز خیلی قبل از 14 سپتامبر شروع می شود. فورد با Trust Automotive America و Drive Home سالانه شریک است، یک سفر جاده ای با ماشین های ک،یک که از موزه اتومبیل LeMay در تاکوما، WA شروع می شود و به سمت شرق می رود تا در ابتدای سال به دیترویت ختم شود. NAIAS. در رویداد امسال، هر شش نسل موستانگ این سفر را انجام خواهند داد، اگرچه فورد مشخص نکرده است که کدام مدل بین سال‌های 1964 تا 2022 رهبری این خودرو را بر عهده خواهد داشت.

رندر فورد موستانگ موتور1 2024

نسل هفتم فورد موستانگ در 14 سپتامبر در ساعت 20:00 EDT به ،وان ستاره نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی 2022 معرفی می شود و کمتر از یک ماه مانده به بالا آمدن پرده، فورد شروع به اشتراک گذاری برنامه های خود برای جشن گرفتن کرده است. روز بزرگ

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.