فورد موستانگ GT 2024 به عنوان خودروی پیس NASCAR در مارتینسویل اسپیدوی رونمایی شد

فورد موستانگ GT 2024 برای مسابقات اتومبی،، آ، هفته نسکار در مارتینسویل اسپیدوی من، است. این راه را برای رویدادهای Cup Series، Xfinity Series و Craftsman Truck Series هدایت می کند.

شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه دو مدل دیگر موستانگ ممکن است در راه باشند. ع،‌های جاسوسی مدلی را با مسیر وسیع‌تر، نمای جلوی اصلاح‌شده و تغییرات اگزوز نشان می‌دهند. گمانه زنی ها حاکی از آن است که ممکن است این گوشی جدید Shelby GT500 باشد.

4 ع، ها

علاوه بر این، جیم فارلی، رئیس فورد، تصویری از خودروی مسابقه‌ای موستانگ GT3 در توییتر منتشر کرد و از او پرسید که آیا این شرکت باید یک نسخه قانونی جاده‌ای بسازد. ما انتظار نداریم که او این کار را انجام دهد مگر اینکه حداقل امکان ساخت چنین محصولی وجود داشته باشد. احتمالاً این یک نسخه متمرکز روی مسیر خواهد بود که می تواند ،اصری مانند اسپلیتر بزرگ جلو و بال بلند عقب را از مدل مخصوص رقابت به اشتراک بگذارد.

ماشین پیس موستانگ GT NASCAR 2024

موستانگ جدید همچنین خودروی سرعتی در شش رویداد دیگر نسکار در طول فصل 2023 خواهد بود. این مسابقات در Talladega از 21 تا 23 آوریل، دوور از 29 تا 30 آوریل، دارلینگتون از 12 تا 14 می، نشویل از 23 تا 25 ژوئن، شیکاگو از 30 ژوئن تا 2 ژوئیه، و آ، هفته روز کارگر در دارلینگتون از تاریخ برگزار می شود. 1 تا 3 سپتامبر.

هنگامی که موستانگ 2024 در تابستان امسال وارد نمایندگی‌ها می‌شود، ،یداران دو گزینه پیشرانه دیگر به جز GT دارند. مدل پایه دارای موتور 4 سیلندر 2.3 لیتری اکوبوست توربوشارژ است که 315 ، بخار قدرت و 350 پوند فوت تولید می کند. Dark Horse با بسته بندی یک موتور 5.0 لیتری V8 تنظیم شده با قدرت 500 ، بخار و 418 پوند فوت، در انتهای دیگر طیف عملکرد قرار دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/662491/2024-ford-mustang-gt-nascar-pace-car/

برای بحث بیشتر درباره موستانگ، این ،مت را ببینید جست و خیز درباره ماشین ها:

خودروی موستانگ پیس بدنه آبی Grabber با نوارهای آبی تیره روی کاپوت دارد. روی هر گلگیر عقب یک آرم ، س، شده است. جلوپنجره، سقف، اسپوی، عقب و چرخ‌ها مشکی هستند. کالیپرهای ترمز آبی کمی رنگ می بخشد. یک نوار نوری با مشخصات کم روی پشت بام قرار دارد.

خودروی موستانگ پیس دارای قوای محرکه مدل GT با اگزوز عملکرد فعال اختیاری است. با آن، 5.0 لیتری V8 486 ، بخار قدرت و 418 پوند فوت گشتاور تولید می کند. اگر مشتری این کادر را در برگه سفارش علامت نزند، موتور 480 ، بخار و 415 پوند فوت تولید می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.