فورد و ردبول روی یک خودروی الکتریکی جدید کار می کنند که از نظر استراتژیک مهم است


سال 2026 شروع همکاری بین فورد و ردبول قدرت است که باعث تولد ردبول فورد شد. این شرکت ها در حال کار با یکدیگر در طراحی یک واحد نیرو هستند که به مقررات فنی جدید که قرار است اجرایی شود، پایبند باشد. این واحد از یک موتور الکتریکی 350 کیلوواتی تشکیل شده و قادر به استفاده از سوخت های سازگار با محیط زیست است.

فورد دانش فنی خود را در زمینه‌هایی مانند موتورهای احتراقی، سلول‌های باتری، فناوری موتور الکتریکی، نرم‌افزار کنترل واحد قدرت و تجزیه و تحلیل برای کمک به ردبول نیروگاه‌ها در فرآیند توسعه به کار خواهد گرفت.

اما همکاری ردبول فورد به همین جا ختم نمی شود. جیم فارلی، مدیرعامل فورد گفت موتورترند در مصاحبه ای مبنی بر اینکه Blue Oral نیز در حال کار بر روی یک خودروی الکتریکی با قهرمان ایستاده سازندگان جهان F1 است.

پیشرانه های ردبول فورد

16 ع، ها

هنگامی که توسط موتورترند فارلی درباره علاقه فورد به فرمول 1 گفت:

من در یک بررسی اخیر با احتمالاً مهم ترین EV از لحاظ استراتژیک بودم، و به تیم skunkworks خود مراجعه کردم که مخفیانه این کار را توسعه می دهند، و پرسیدم: “هی، چه ،ی هوا را در این کار انجام می دهد؟” و او رو به من کرد و گفت: “اوه، آنها از ردبول هستند.” فرمول یک.’

البته این پاسخ قابل تفسیر است. یک خودروی الکتریکی مهم استراتژیک می‌تواند به م،ای بسیاری باشد – مانند یک مدل کاملاً جدید، یک مفهوم جدید یا حتی یک نمایشگر عملکرد EV.

آ،ین مورد قبلاً توسط فورد در اینفوگرافیکی که همراه با بی،ه مطبوعاتی Red Bull Ford ارائه شده بود، مورد تمس، قرار گرفت. با توجه به اینکه تحت ،وان خودروهای برقی طبقه بندی می شود و به شکل یک پیکاپ تراک عرضه خواهد شد، فرض می شود که یک فورد F-150 لایتنینگ با کارایی بالا باشد.

این که آیا ما فقط منتظر یک کامیون برقی پرقدرت هستیم یا یک خودروی الکتریکی هیجان‌انگیزتر با قطعات هوائی توسعه‌یافته F1، در این مرحله هنوز یک راز باقی مانده است. تنها چیزی که می د،م این است که منتظریم تا چیزهای هیجان انگیزی بر اساس شراکت تازه تاسیس ردبول فورد به نتیجه برسد.


منبع: https://www.motor1.com/news/650848/ford-red-bull-working-on-ev/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.