BMW M3 Touring 610-HP Tune، Aero Body Kit را از AC Schnitzer دریافت می کند

در داخل، M3 با فرمان اسپرت AC Schnitzer در دسترس است. تیونر آن را در چرم ناپا سوراخ دار مشکی و آلکانترای مشکی که با نخ خا،تری روشن به هم دوخته شده است می پیچد. شیفترهای آلومینیومی بزرگتر جایگزین شیفترهای استوک می‌شوند و تیونر نیز پدال‌ها و زیرپایی را به همراه برخی دیگر از قطعات تزئینی داخلی با پدال‌های براق تعویض می‌کند.

BMW M3 Touring توسط AC Schnitzer

کیت بدنه چیزی بیش از به هم زدن استایل خود انجام می دهد و قطعات آیرودینامیکی کاربردی را اضافه می کند. در ،مت دماغه، اسپلیتر مشکی جلوی تیونر، نیروی رو به پایین محور جلو را تا 88 پوند (40 کیلوگرم) با سرعت 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) افزایش می دهد. یک اسپوی، سقف عقب با همان سرعت، نیروی رو به پایین در محور عقب را 44 پوند (20 کیلوگرم) افزایش می دهد. یک دیفیوزر جدید به مدیریت جریان هوا در عقب کمک می‌کند و در عین حال لوله‌های اگزوز کربن را به هم می‌پیچد. کیت بدنه همچنین لهجه‌های کاپوت و بال‌ها را به سپر جلو اضافه می‌کند.

متخصص بازار پس از فروش، موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی M3 با دو توربوشارژر را با دو لحن ارائه می دهد. اولی ،وجی را به 590 ، بخار (434 کیلووات) و 553 پوند فوت (750 نیوتن متر) گشتاور افزایش می دهد. دومی با همان مقدار گشتاور، قدرت را به 610 (454 کیلووات) افزایش می دهد. با این حال، AC Schnitzer چیزی بیش از پیشرانه را تغییر داد.

BMW M3 هنوز هم در بین علاقه مندان و تیونرها یک نماد است. پس از سال‌ها سروصدای طرفداران، سرانجام این خودروساز برای اولین بار یک نوع واگن تولید کرد و متخصصان بازار پس از فروش به سرعت آن را تنظیم ،د. AC Schnitzer جدیدترین است که هم M3 Touring و هم سدان را تغییر داده است.

کیت فنری AC ،مت جلویی M3 را بین 0.59 تا 0.79 اینچ (15 تا 20 میلی متر) کاهش می دهد. با این حال، مشتریان همچنین می توانند راه اندازی RS coilover را دریافت کنند. این تیونر M3 Touring و سدان را با چرخ‌های فورج س، AC3 یا چرخ‌های 20 اینچی آلیاژی س، AC1 با رنگ نقره‌ای/آنتراسیت یا آنتراسیت ارائه می‌کند. AC3 ها در رنگ های نقره ای/آنتراسیت یا آنتراسیت/نقره ای موجود هستند.

واگن و سدان M3 از کف کارخانه بیرون می‌آیند و برای ا،ر مردم قدرت زیادی در زیر کاپوت دارد. با این حال، بسته های ارتقاء AC نشان می دهد که پیشرانه M3 پتانسیل عملکرد بیشتری نسبت به استوک دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/650783/bmw-m3-tune-ac-schnitzer/

20 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.