فولکس‌واگن 143K Atlas، Atlas Cross Sport را فراخوان می‌کند و توصیه می‌کند روی صندلی سرنشین ننشینید

فول، واگن اطلس 2018 VW Atlas Cross Sport 2020

مشکل یک خطای احتمالی در سیم‌کشی سیستم تشخیص سرنشین برای صندلی سرنشین جلو است. ممکن است احساس نشود که شخصی در آنجا نشسته است، و اگر این اتفاق بیفتد، کیسه هوا باز نمی شود.

فول،‌واگن در آگوست 2019 پس از دریافت گزارش‌هایی درباره مشکل احتمالی، بررسی این موضوع را آغاز کرد. این وضعیت را با تامین کنندگان تا ماه مه 2020 تجزیه و تحلیل کرد. تحقیقات بیشتر در مورد علت اصلی و اصلاحات احتمالی تا ژانویه 2021 انجام شد. طبق گفته کمیته ایمنی محصولات فول، واگن در فوریه 2021، ،ابی سیستم تشخیص سرنشین “بسیار پراکنده” بود. گاهشماری خودروساز از موضوع.

در داخل، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 12.0 اینچی و خوشه ابزار دیجیتال 10.3 اینچی دارند. Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم استاندارد هستند. چرم داشبورد و کنسول وسط را می پوشاند.

83 ع، ها

مجموعه فناوری ایمنی IQ.Drive اکنون استاندارد است. این شامل مرکز خط، کمک حفظ بین خطوط و ترمز خودکار است. کروز کنترل تطبیقی ​​یک ارتقاء اختیاری است.


منبع: https://www.motor1.com/news/660702/vw-recalla-143000-units-atlas-atlas-cross-port/

کمیته ایمنی محصول در ژوئن 2021 یک بولتن فنی درباره این مشکل منتشر کرد. این شرکت به بررسی این مشکل ادامه داد. در 22 مارس 2023، این خودروساز تصمیم به فراخو، خودروهای آسیب دیده گرفت.

فول،‌واگن نسخه‌های تازه‌شده اطلس و اطلس کراس اسپورت را برای مدل سال ۲۰۲۴ معرفی کرد. طراحی ظاهری به روز شده شامل چراغ های جلوی بزرگتر و نوار نوری است که در سراسر دماغه کشیده شده است. به طور مشابه، یک نوار نور، دیگر در پشت برای همه به جز تریم پایه وجود دارد.

اطلس در حال حاضر تنها با موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ در دسترس است. 269 ​​، بخار قدرت و 273 پوند فوت گشتاور تولید می کند. یک اتوماتیک هشت سرعته قدرت را یا به چرخ های جلو یا سیستم چهار چرخ متحرک اختیاری هدایت می کند.

فول، واگن 143053 نمونه از اطلس 2018-2021 و اطلس کراس اسپورت 2020 را فراخوان می کند زیرا ممکن است کیسه هوای سرنشین جلو در هنگام برخورد باز نشود. این خودروساز به مالکان توصیه می کند تا زم، که تعمیر کامل نشده است، با هیچ، روی صندلی سوار نشوند.

VW هنوز تعمیری برای این مشکل ندارد، اما این شرکت در حال توسعه است. هنگامی که تعمیر آماده شد، خودروساز به مالکان آسیب دیده اطلاع خواهد داد.

34 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.