کانسپت جنسیس GV80 کوپه برای تولید تایید شد

24 ع، ها

کانسپت GV80 کوپه که در یک رویداد ویژه قبل از نمایشگاه بزرگ اپل بزرگ معرفی شد، یک برداشت کاملاً اسپورت از GV80 است که در نمایندگی های ،س در سراسر جهان به فروش می رسد. این یک صندلی اختصاصی چهار نفره با صندلی‌های فیبر کربنی تقویت‌شده در جلو و عقب است. بعلاوه، یک میله ی محکم در پشت صندلی های عقب برای سفتی بیشتر نصب شده است، بنابراین تاکید زیادی بر روی ورزش جنبه ای از این وسیله نقلیه کاربردی ورزشی. فاکتور شیب‌دار سقف فیبر کربنی، نمای تهاجمی جلو و وضعیت پایین‌تر، و به نظر واضح است که ،س می‌خواهد در دنیای SUV‌های عملکرد محور بازی کند.

پیش از این شاهد آزمایش نمونه اولیه GV80 کوپه در شرایط زمست، بودیم و اکنون که تاییدیه رسمی این خودروساز را داریم، سوال بزرگ این است که چه زم، وارد بازار خواهد شد؟ این نیز مقدار ناشناخته ای است، اگرچه با وجود نمونه های اولیه در حال حاضر، واضح است که ،س در حال حاضر عمیقاً در برنامه خود برای این SUV متمرکز بر عملکرد است. سال 2024 به‌خوبی در ج، زم، برای به‌روزرس، GV80 فعلی قرار می‌گیرد، و همچنین پیش از برنامه ،س برای معرفی فقط مدل‌های الکتریکی از سال 2025 به بعد است.

در حال حاضر، ما هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه‌های بالقوه برای پشتیبان‌گیری از ظاهر خوب اسپورت نداریم. این برای نسخه تولیدی آینده و همچنین کانسپت صدق می کند، اما می توان گفت GV80 استاندارد در حال حاضر یک موتور 3.5 لیتری V6 با توربوشارژ دوقلو ارائه می دهد که با 375 ، بخار قدرت در تریم بالا کار می کند. با قرار گرفتن در پلت فرم دیفرانسیل عقب GV80 با وزن (احتمالا) کمتر و سیستم تعلیق فشرده، تصور یک GV80 کوپه با انواع ویژگی های رانندگی سرگرم کننده، حتی بدون افزودن قدرت بیشتر، سخت نیست.

،س با کانسپت زیبای GV80 کوپه خود برای نمایشگاه خودروی نیویورک 2023 آماده است. در حالی که این خودرو از نظر فنی یک خودرو مفهومی است، اما این برند لو، اکنون تایید کرده است Motor1.com که یک نسخه تولیدی در حال رخ دادن است.

می‌تو،د کانسپت ،س GV80 کوپه را که از 7 آوریل در نمایشگاه خودروی نیویورک 2023 آغاز می‌شود، ببینید.


منبع: https://www.motor1.com/news/660735/genesis-gv80-coupe-concept-confirmed-for-،uction/

لوک دانکرولکه، مدیر خلاق گروه هیوندای گفت: «در طول هفت سال گذشته، ما مدل‌های س، زندگی بیشتری مانند شاسی‌بلندهای GV80 و GV70 را به مجموعه اضافه کرده‌ایم. اکنون ما با خودروهای احساسی‌تری که عملکرد ،س و ویژگی‌های پویا را بالا می‌برند، جلو می‌رویم.»

تصویر زنده مفهومی ،س GV80 کوپه

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.