فولکس واگن توآرگ تازه‌سازی شده ویدیویی را که تقریباً آماده تولید به نظر می‌رسد، نشان می‌دهد

تصاویر تیزر نگاهی به کابین دارند و هیچ نشانه ای از تغییرات عمده وجود ندارد. به نظر می رسد صفحه نمایش ها ی،ان هستند، اما ممکن است برخی ارتقاء نرم افزار وجود داشته باشد. برخی از تریم ها با مدل فعلی متفاوت به نظر می رسند.

تیزر فیس لیفت VW Touareg 2024

تیم توسعه فول، واگن در این ویدیو چراغ های جلوی به روز شده Touareg را پنهان می کند. تصاویر رسمی تیزر (زیر) نشان می‌دهند که یک نوار نوری زیر لامپ‌های اصلی اجرا می‌شود و به داخل مش، امتداد می‌یابد. لوگوی فول، واگن دو بخش روشنایی را از هم جدا می کند. تریم‌های مختلف نیز تغییراتی در ،مت پایینی دارند.

در عقب، Touareg دارای چراغ های عقب جدید است. این احتمال وجود دارد که یک نوار نوری در دم وجود داشته باشد که شرکت هنوز آن را پنهان کرده است. تغییرات کوچکی در سپر برای سطوح مختلف تریم امکان پذیر است.

فول، واگن توآرگ به روز شده در ماه می عرضه خواهد شد. این ویدیو نشان می دهد که این شرکت هنوز در حال انجام برخی از توسعه های SUV به روز شده در هوای سرد است.

اگر می خواهید یک پیشنهاد قوی تر در ایالات متحده داشته باشید، فقط منتظر بم،د. گروه فول، واگن برند Scout را در این کشور راه اندازی می کند، از جمله ساخت کارخانه در آنجا. یک پیکاپ الکتریکی ابتدا در سال 2026 وارد بازار می شود و یک SUV بعداً وارد بازار می شود. هر دوی آن‌ها دارای استایلی با رنگ‌های قدیمی با نشانه‌هایی از پیشاهنگ بین‌المللی هستند.


منبع: https://www.motor1.com/news/658269/volkswagen-touareg-facelift-spy-video/

هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه فول، واگن قصد دارد Touareg را به ایالات متحده بازگرداند وجود ندارد. Atlas and Atlas Cross Sport نقش خود را در ایالات متحده ایفا می کند.

31 ع، ها

همانطور که برای به روز رس، خودرو معمول است، هیچ به روز رس، در کناره های Touareg وجود ندارد. فول،‌واگن طرح‌های جدیدی از چرخ‌ها را با قطر 21 اینچ معرفی می‌کند.

با توجه به این تیزر، Touareg دارای سنسوری برای اندازه گیری وزن اضافی و انجام تنظیمات لازم در سیستم کنترل پایداری الکترونیکی است. بازنگری هایی در سیستم تعلیق بادی استاندارد و موجود وجود دارد.

در حالی که Touareg تازه به نظر می رسد، همچنان موتورهای مشابهی خواهد داشت. یک موتور 3.0 لیتری توربودیزل V6 با 231 ، بخار قدرت و 369 پوند فوت و 286 ، بخار و 442 پوند فوت در دسترس است. یک موتور V6 توربوشارژ بنزینی، 340 ، بخار قدرت و 332 پوند فوت تولید می کند. eHybrid PHEV 381 ، بخار و 443 پوند فوت قدرت تولید می کند و R eHybrid دارای قدرت 456 ، بخار و 516 پوند فوت است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.