قیمت خودروی مسابقه‌ای Acura ARX-05 در حراج به بیش از 500 هزار دلار رسید، اما فروخته نمی‌شود

همانطور که گفته شد، این ماشین مسابقه ای ARX-05 DPi حرفه ای کوتاه اما درخشان داشت، بنابراین فروش آن به زودی توسط توسعه عملکرد هوندا، علاقه ما را برانگیخت. و سپس بحث قیمت وجود دارد.

را یک تری، بیاورید حراج در زمان نوشتن این مقاله به پایان رسیده است. بالاترین پیشنهاد 563000 دلار بود، اما جای تعجب نیست که مبلغ رزرو برای ماشین مسابقه برآورده نشد. با این حال، توسعه عملکرد هوندا در مورد این موضوع اظهار نظر کرد و گفت که در حال حاضر “در حال مذاکره با بالاترین پیشنهاد برای تعیین اینکه آیا می توان برای این خودروی خارق العاده به توافق رسید یا خیر.”


منبع: https://www.motor1.com/news/628211/acura-arx05-race-car-auction/

ما در مورد شاسی شماره صحبت می کنیم. 7 Acura ARX-05 DPi – یک ماشین مسابقه بین‌المللی دیتونا پروتوتایپ با مشخصات IMSA که توسط Wayne Taylor Racing در دسامبر 2021 مونتاژ شد. اولین مسابقه آن در Rolex 24 امسال در Daytona بود و در 10 مسابقه در طول فصل 2022 کمپین برگزار شد.

این خودروی مسابقه‌ای که با رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی شماره 10 ،کا مینولتا بر روی یک مونوکوک فیبر کربنی ساخته شده توسط ORECA به پایان رسید، یک حرفه موتوراسپورت موفق داشت. این خودرو دارای یک موتور 3.5 لیتری AR35TT V6 با توربوشارژ دوقلو است که با یک گیر،س شش سرعته متوالی Xtrac جفت شده است که 600 ، بخار (447 کیلووات) قدرت تولید می کند. این، به علاوه تج،ات بسیار بیشتری که به طور خاص برای ورزش های موتوری استفاده می شود.

حراج ماشین مسابقه Acura ARX-05 DPi

15 ع، ها

یک خودروی مسابقه ای با مشخصات IMSA که برای فروش فهرست شده است، منظره نادری است، بیشتر اگر در همان سال به حراج گذاشته شود، پیروزی هایی را به ارمغان آورد. و با این حال، در اینجا ما در مورد یک ماشین مسابقه ای آکورا صحبت می کنیم که نتوانست قیمت ذخیره خود را برآورده کند یک تری، بیاورید.

این شاسی شماره 7 Acura ARX-05 DPi در Daytona، Laguna Seca، و Road America موقعیت‌های قطبی را به خود اختصاص داد، در حالی که پیروزی‌ها در Laguna Seca، Mid Ohio، Watkins Glen و Road America به دست آمد. ما حساب می کنیم که Acura ARX-06 الکتریکی دارای یک جفت چکمه بزرگ برای پر ، است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.