چرا Polestar 4 پنجره شیشه ای عقب ندارد

به جای شیشه و آینه عقب گم شده، این شرکت تصمیم گرفت Polestar 4 را به یک صفحه نمایش با وضوح بالا مجهز کند که فیلم لحظه به لحظه از عقب را که توسط دوربین نصب شده روی سقف گرفته شده است را نشان می دهد. اکنون می د،م که چرا Polestar به این سمت طراحی رفت.

Polestar 4 بین سدان Polestar 2 و Polestar 3 بزرگتر از نظر اندازه و قیمت شکاف دارد. این کراس اوور برقی در دو طرح تک موتوره و دو موتوره موجود است و نسخه دوربرد و دو موتوره آن 544 ، بخار قدرت و 506 پوند فوت گشتاور تولید می کند که آن را به سریع ترین خودروی تولیدی برند تبدیل می کند. نسخه دوربرد و تک موتوره 272 ، بخار قدرت و 253 پوند فوت گشتاور تولید می کند و هدف اولیه آن بیش از 300 مایل است. ویژگی های ایمنی شامل 9 کیسه هوا، 12 دوربین، یک سیستم رادار و 12 سنسور اولتراسونیک است.

توماس اینگنلات، مدیرعامل Polestar گفت: “این یک پیشرفت عملکردی شگفت انگیز برای حذف پنجره پشتی است.” “شب ها فقط دو نقطه ریز را در آینه عقب نمی بینید، خیلی چیزهای دیگر را می بینید. همچنین می تو،د با فشار دادن یک دکمه نگاه کنید تا بچه های خود را در آنجا ببینید.”

29 ع، ها

این شرکت گفت که فید دیجیتال ایمنی را به خصوص در شب بهبود می بخشد. نکته قابل توجه این است که نمایشگر را می توان با فشردن یک دکمه غیرفعال کرد تا راننده بتواند سرنشینان عقب را ببیند.

Polestar 4

تولید این کراس اوور در ماه نوامبر در چین آغاز خواهد شد و قیمت اولیه آن 60000 دلار خواهد بود و جزئیات مشخصی برای بازار آمریکای شمالی در سال 2024 منتشر خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/663056/heres-why-polestar-4-doesnt-have-back-window/

Polestar 4 به طور کامل در شانگهای رونمایی شد. فراتر از طراحی شیک، این کراس اوور برقی تعدادی از ویژگی‌های طراحی و فنی را نیز برای جذب مصرف‌کنندگان در بازار خودروهای برقی در خود جای داده است.

از جمله این ویژگی های فنی می توان به عدم وجود شیشه عقب در Polestar 4 اشاره کرد. در عوض، پانل بدنه درب عقب تا انتهای سقف امتداد یافته است که از شیشه فتوکرومیک ساخته شده است. این طراحی برای اولین بار در کانسپت Polestar Precept در سال 2020 نشان داده شد. همچنین فاقد آینه دید عقب است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.