مرسدس C63 قدیمی هنوز با V8 در استرالیا موجود است اما مدت زیادی نیست

گزارش‌های نگران‌کننده‌ای وجود دارد که نسل بعدی E63 نیز به یک راه‌اندازی چهار سیلندر هیب، پلاگین کاهش می‌یابد، اما هنوز چیزی رسمی نیست. راه دیگر استفاده از یک نسخه تنظیم شده از V8 الکتریکی شده در داخل AMG GT63 SE Performance است. مرسدس همچنین برای مدل های “53” AMG خود یک شش سیلندر خطی دارد، بنابراین راه حل های کمی برای پیشرانه دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/633831/mercedes-c63-final-edition-v8/

AMG C63 S Final Edition روی چرخ‌های 19 اینچی جلو و 20 اینچی عقب با طراحی پره‌های متقاطع قرار دارد. کوپه را انتخاب کنید و بسته آیرودینامیک AMG به همراه نشان “نسخه نهایی” در ستون C اضافه شده است. هر دوی آن‌ها دارای صندلی‌های جلو و فرمان AMG Performance، روکش‌های خا،تری و مشکی ناپا با دوخت زرد، و تریم آلومینیوم تیره/فیبر کربن مات هستند. مرسدس یک نشان «نسخه نهایی» را روی کنسول مرکزی نصب می‌کند تا نشان دهد که C63 با موتور V8 پایان خط است.

اگرچه مرسدس C63 جدید را در سپتامبر 2022 معرفی کرد، اما علاقه مند، که خواهان موتور V8 بزرگ هستند، همچنان می توانند مدل نسل قبلی را به جای خودروی فعلی با چهار دیگ برقی آن ،یداری کنند. به همان اندازه که ما به مدل‌های کوپه و کابریولتی نگاه می‌کنیم، شگفت‌انگیز است که هنوز در استرالیا وجود دارند. خوب، این نسخه نهایی دو در و “بسیار محدود” پایان ک، C قدیمی و موتور قدرتمند M177 آن را نشان می دهد.

این مدل با سقف ثابت قرار است از اول فوریه به فروش برسد و قیمتی معادل 28400 دلار نسبت به مدل 190000 دلاری C63 S کوپه که بر اساس آن ساخته شده است، داشته باشد. اگر کانورتیبل را بخواهید، مرسدس 26400 دلار اضافی در مقایسه با استاندارد 212600 دلاری C63 S کابریولت دریافت می کند. هر دو مدل بدنه با رنگ ماگنوی Graphite Grey از کاتالوگ Manufaktur همراه با برگردان های زرد و خا،تری تیره عرضه می شوند. برای شیرین ، دیگ، یک بسته کربن خارجی به همراه ترمزهای سرامیکی جلو اضافه شده است.

نسخه نهایی مرسدس C63 S 2023

E63 S بزرگتر نیز نسخه نهایی را در استرالیا دریافت می کند، جایی که به تعداد محدود و فقط به ،وان یک سدان در دسترس است. این به دنبال یک نوع همنام است که در اواسط سال 2022 در اروپا راه اندازی شد و 272000 دلار به علاوه 39900 دلار برای بسته قیمت دارد. این یکی نیز با ماگنوی مانوفاکتور گرافیت خا،تری رنگ آمیزی شده است و دارای پکیج کربن بیرونی به همراه برگردان در دامن های جانبی است.

از دیگر مزایای نصب شده توسط مرسدس می‌توان به ترمزهای سرامیکی، چراغ‌های جلوی LED Multibeam، رینگ‌های 20 اینچی متقاطع و نشان «نسخه نهایی» روی ستون C اشاره کرد. در داخل، صندلی های جلو به رنگ خا،تری AMG Performance Nappa یا مشکی با دوخت زرد پیچیده شده است. این سوپر سدان همچنین دارای بسته کمک رانندگی، سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX با واقعیت افزوده برای ناوبری، به‌علاوه انبوهی از تزئینات فیبر کربنی است. همانند C63 S، لوگوی “نسخه نهایی” روی کنسول مرکزی وجود دارد.

17 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.