موستانگ نسخه صد ساله صدمین زادروز کارول شلبی را جشن می گیرد

Shelby American تنها 100 دستگاه از Carroll Shelby Centennial Edition Mustang 2023 تولید خواهد کرد. بسته MSRP از 49995 دلار برای فورد موستانگ GT 2023 با ،وان بیشتر شروع می شود، به استثنای مدل های کالیفرنیا ویژه و ماخ 1.


منبع: https://www.motor1.com/news/631143/carroll-shelby-centennial-edition-mustang/

“این شلبی موستانگ سطح عملکردی را ارائه می دهد که کارول انتظار داشت نام خود را بر روی یک ماشین داشته باشد. ما بسیار مطمئن هستیم که او موستانگ Carroll Shelby Centennial Edition را تایید می کند که ما یک Stetson مشکی مانند همان چیزی را که او پوشیده بود به کار می اندازیم. وینس لاویولت، معاون عملیات، راننده آزمایشی و رئیس بخش تحقیق و توسعه آمریکا، گفت: با هر خودرو.

25 ع، ها

Shelby American که Carroll Shelby Centennial Edition Mustang 2023 نام دارد، این نسخه ویژه را به تعداد محدود عرضه می کند. با این حال، ارتقاها منحصر به عملکرد نیستند، زیرا این ساخت دارای چندین برند Centennial برای نشان دادن انحصار آن است – از جمله یک کلاه سیاه امضا شده Stetson و یک کتاب صد ساله Shelby که توسط Team Shelby منتشر شده است.

جدا از ارتقاهای معمول شلبی در نمای بیرونی، نسخه ویژه شلبی موستانگ با نام تجاری Centennial در پنل دم، نوارهای کناری، نشان ها و نشان ها عرضه می شود. نوارهای وینیل مشکی ساتن روباز Le Mans نیز وجود دارد. در داخل، صفحات رکاب در، تشک‌های کف و روکش‌های چرمی همگی با نشان‌ها و نشان‌های Carroll Shelby Centennial Edition عرضه می‌شوند.

از نظر عملکرد، این همان چیزی است که از شرکت انتظار دارید. یک سوپرشارژر مشکی شلبی با غلاف گیج، ،وجی 5.0 لیتری V8 را به 750 ، بخار (559 کیلووات) می رساند. ارسال این نیرو به زمین، مجموعه ای از چرخ های مشکی ساتن 20 اینچی است که در تایرهای عملکردی 305/30/20 با مشخصات Shelby پیچیده شده است.

کارول شلبی یک افسانه در فرهنگ خودروسازی آمریکا بود. اگر او امروز زنده بود، در 11 ژانویه 2023 صد ساله می شد. علیرغم این واقعیت، شرکت همنام او با معرفی بسته ای ویژه برای فورد موستانگ GT جشن تولد بنیانگذار خود را از دست نمی دهد.

ارتقاء موتور با ارتقاءهای دیگری مانند کاپوت هواکش، رادیاتور عملکردی، کیت درپوش مایع زیر کاپوت و اگزوز Borla cat-back ارائه می شود. فنرهای پرفورمنس، میله‌های نوس،، صفحات چرخ‌دار/کمبر قابل تنظیم و کالیپرهای جلوی OEM Brembo از نوع Ford Performance Pack همگی بخشی از این معامله هستند.

موستانگ GT 2023 Carroll Shelby Centennial Edition

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.