نقشه تعاملی US DOT خطرناک ترین جاده ها و تقاطع ها را برجسته می کند

تقریباً 95 درصد از مرگ و میرها در جاده‌ها، خیابان‌ها و بزرگراه‌های کشور مربوط به یک وسیله نقلیه است. برای سال 2021 که به این م،ی بود که 42915 نفر در تصادفات وسایل نقلیه جان خود را از دست دادند، این رقمی که DOT ​​ایالات متحده معتقد است غیرقابل قبول است. در پاسخ، DOT ایالات متحده یک استراتژی ملی ایمنی راه ها را تنظیم کرد که یک رویکرد جامع و مبتنی بر داده را برای شناسایی خطرناک ترین مکان ها و عوامل کلیدی دخیل در تصادفات جدی ترسیم می کند.

اما نقاط داغ داستان کامل را بیان نمی کنند. با توجه به DOT ​​ایالات متحده، شهرستان به طور متوسط ​​11 مرگ و میر در سال را تجربه می کند، که 50 شهرستان اول تقریبا یک چهارم کل مرگ و میرها را تشکیل می دهند. نقشه بعدی تلفات را بر اساس تمرکز نشان می دهد و به بینندگان این امکان را می دهد که به بخش های جداگانه نگاه کنند تا ببینند که آیا مرگ و میر آنها بیشتر یا کمتر از میانگین بوده است.

یکی از وظایف و، حمل و نقل آمریکا کاهش صدمات و مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی است. در طول 30 سال گذشته، آژانس در کاهش تعداد تلفات با بهبود جاده ها، تج،ات ایمنی و آگاهی رانندگان موفق بوده است. با این حال، با متوقف شدن پیشرفت و افزایش تلفات، این روند در سال 2020 و دوباره در سال 2021 مع، شد.

بیش از شعارها و بر،ب‌های سپر، NRSS شامل مجموعه‌ای از نقشه‌ها برای برجسته ، ،اصر مختلف داده برای تأکید بر علت و پیامد تصادفات جدی، از جمله تأثیر آن بر جامعه است. با شروع یک نقشه حرارتی که نقاط داغ تصادفات مرگبار را نشان می دهد، بینندگان می توانند در مناطقی که بیشترین تمرکز تصادفات را دارند بزرگنمایی کنند.

ماموریت اعلام شده NRSS DOT ایالات متحده کاهش تلفات و صدمات جدی با هدف جاه طلبانه حذف کامل آنها است. علاوه بر نقشه ها، این سازمان قصد دارد داده ها و تجزیه و تحلیل هایی را در مورد چگونگی تامین بودجه آژانس در مورد ایمنی راه ها و برنامه هایی که بیشترین تاثیر را دارند، ارائه دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/651369/usdot-most-dangerous-roads-map/

به نظر می رسد با اطمینان بتوان نتیجه گرفت که شهرستان هایی با بیشترین جمعیت یا بیشترین تعداد جاده ها بیشترین تعداد تصادفات و تلفات را دارند. با این حال، همیشه اینطور نیست. نقشه دیگری، شهرستان‌هایی با جمعیت بالا را نشان می‌دهد که با نرخ‌های بالاتر و پایین‌تر و همچنین مناطق کم‌جمعیت با نرخ بالاتر تلفات ت،یم شده‌اند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.