ویدیوی تایم لپس تغییر اتوبوس مدرسه قدیمی را به سقف بلند نشان می دهد

با توجه به آنها زندگی در هر کجا کانال یوتیوب، خانواده این اسکولی خانه های خود را در سال 2020 فروختند و به گذشته نگاه نکرده اند. آنها دو سال گذشته را صرف تبدیل یک اتوبوس مدرسه قدیمی Blue Bird در سال 1993 به خانه ای رویایی روی چرخ ،د. به ،وان یک خانواده پنج نفره، کوچک ، زندگی از 3400 فوت مربع کار آس، نبوده است، اما آنها می گویند که تا کنون آن را دوست دارند.

جذابیت vanlife یا زندگی در یک اتوبوس مدرسه تغییر یافته، توانایی پرسه زدن است. مردم به دلایل بسیاری از جمله ،یبی از بیماری همه گیر کووید، کار از راه دور، اجاره بها بالا و قیمت بالای خانه، این زندگی را پذیرفته اند. ده‌ها اکانت رسانه‌های اجتماعی برای مستندسازی تجربیات خوب، بد و گاهی خنده‌دار افرادی وجود دارد که این زندگی عشایری را پذیرفته‌اند.

چیز جالبی در مورد تبدیل یک اتوبوس مدرسه قدیمی به RV وجود دارد. Skoolies، همانطور که به آنها گفته می شود، در اینستاگرام و یوتیوب طرفداران زیادی دارند.

در مورد خانواده Life Anywhere، می‌تو،د ماجراجویی‌های آن‌ها را در یوتیوب یا اینستاگرام دنبال کنید.


منبع: https://www.motor1.com/news/625976/time-lapse-sc،ol-bus-rv/یک سکولی جذابیت یک خانه کوچک را با توانایی پرسه زدن در RV ،یب می کند. با مساحت 300 فوت مربع، کمی کوچکتر از یک آپارتمان استودیویی معمولی است اما بسیار بزرگتر از یک ون تبدیل شده است. به نظر می رسد خانواده با یک چیدمان ساده از اتاق حدا،ر استفاده را می کنند. در پشت یک حمام کامل، انباری و ماشین لباسشویی قرار دارد. ،مت نشیمن اصلی با یک پیشخوان آشپزخانه و یک جفت فوتون پوشیده شده است. از نظر ساختاری، تغییر عمده ای که آنها ایجاد ،د بالا بردن سقف اتوبوس مدرسه بود که باعث می شود فضای داخلی جادارتر شود.

اما س، زندگی برای همه من، نیست. برای هر چشم انداز کوه، دریاچه منظره، یا منظره اقیانوس، یک پارکینگ Walmart یا فضای RV پوشیده از شن وجود دارد. روزها با پیاده‌روی، آتش‌سوزی، غروب آفتاب، و پروژه‌های نگهداری و تعمیرات آمیخته است. اضافه ، بچه ها مزایا و معایب را ،یب می کند. شریک شدن در شگفتی آنها از طبیعت لذت بخش است. با این حال، گاهی اوقات، ممکن است تعجب کنید که آیا با Wi-Fi محدود می‌تو،د یک روز بار، را پشت سر بگذارید.

خوشبختانه، قبل از اینکه به س، زندگی بپردازید، راه هایی وجود دارد که ابتدا آن را امتحان کنید. همچنین منابع زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند خانه رویایی خود را روی چرخ بسازید یا خانه ای را که قبلا ساخته شده است پیدا کنید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.