مرسدس بنز کلاس E 2024 را در نوربرگ رینگ قبل از شروع به کار دورهای داغ انجام می دهد

تنها چند خط کاراکتر از طریق روکش ها قابل مشاهده است، اگرچه نسبت های سدان مشخص است. این وسیله نقلیه دارای عرشه عقب کوتاه است و بیشتر ،اصر چراغ عقب پنهان هستند.

طبق گفته مرسدس، E-Cl، به شکلی برقی خواهد شد که استانداردهای جدیدی را در کارایی ایجاد می کند و امکان رانندگی بدون آلایندگی محلی را فراهم می کند. جزئیات پیشرانه نیز کمیاب است، اما یک پلاگین هیب، در اوایل ویدیوی جاسوسی بالا مشاهده شد. مدل های غیر برقی نیز در پیست نوربرگ رینگ در حال انجام دورهای داغ بودند.

5 ع، ها

مرسدس بنز E ک، 2024 اخیراً در حال آزمایش در نوربرگ رینگ و اطراف آن مشاهده شد. یک ویدیوی جاسوسی که در حین است، صنعت ضبط شده است، نگاهی نزدیک به جزئیات این سدان دارد که هنوز در دست نیست.


منبع: https://www.motor1.com/news/662532/watch-2024-mercedes-benz-e-cl،-،t-laps-nurburgring-before-debut/مرسدس قبلاً نگاهی به فضای داخلی مجلل W214 انداخته است که دارای داشبوردی پر از صفحه نمایش است که برای بسیاری قابل تشخیص است. طراحی کابین به‌شدت تحت‌تاثیر EQE قرار گرفته است، به‌ویژه نسخه‌ای که فاقد صفحه‌نمایش اختیاری MBUX Hyperscreen است.

ع، جاسوسی جدید مرسدس بنز ک، E 2024

نسخه‌های گازی و دیزلی هیب، ملایم توربوشارژ نیز در خط تولید انتظار می‌رود، در حالی که نسخه‌های AMG با مشخصات بالا احتمالاً دارای پیشرانه‌های چهار قوطی توربوشارژ با کمک الکتریکی هستند.

در حالی که مرسدس بنز قبلاً مدل نسل بعدی را در اوایل این ماه به اشتراک گذاشته بود، بسیاری از جزئیات طراحی هنوز در این مرحله پنهان هستند. چراغ‌های LED در روز در بالا دوبرابر چراغ راهنما هستند، در حالی که به نظر می‌رسد چراغ‌های جلو در گوشه‌ها پیچیده می‌شوند. جلوپنجره و نشان جلو مبدل هستند، اما می‌توان انتظار ورود هوا را در سپر پایینی داشت. نمونه اولیه بالا نیز با پوشیدن مجموعه ای از آلیاژهای سیاه رنگ دیده می شود.

در حالی که مرسدس قصد دارد به زودی ک، E جدید را معرفی کند، مشخص نیست که چه مقدار از این خودرو نمایش داده خواهد شد. این خودروساز در حال توسعه نسل بعدی E-Cl، Estate و س، بدنه سواری All-Terrain است که می تواند پس از 25 آوریل معرفی شود. انواع AMG ارتقا یافته ممکن است تا اوا، سال 2023 یا اوایل سال 2024 معرفی شوند.

مرسدس بنز قصد دارد در 25 آوریل E-Cl، بازطراحی شده را معرفی کند. تصویر تیزر منتشر شده توسط این خودروساز پیش نمایش یک طراحی آشنا را نشان می دهد، اما تفاوت های مشخصی وجود دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.