1931 دوزنبرگ که به مدت 55 سال در قفل شد، انبار میلیون دلاری یافت

به این ترتیب، دیدن یکی در ف، این روزها امری نادر است – واقعاً با توجه به اینکه این خودروها در حراجی ها پول زیادی به دست می آورند.

آیا این انبار ک،یک هرگز به بلوک حراج خواهد رسید؟ ما مطمئن نیستیم. اما با توجه به اینکه دوزنبرگ ها در حراجی ها بسیار ارزشمند بوده اند، حتی میلیون ها نفر را در چکش ملاقات کرده اند، دلیلی غیر از این نمی بینیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/653740/1931-duesenberg-million-dollar-barn-find/

به گفته داگ، برنامه برای این خودرو این است که ماشین را به حرکت درآورد و رانندگی کند، سپس قبل از برنامه ریزی برای ترمیم کامل در آینده که شایسته کنکور باشد، آن را برای مدتی در حالت “همانطور که پیدا شد” نشان دهد.

در میان علاقه مندان به خودروهای ک،یک، دوزنبرگ ها از جمله محبوب ترین ها هستند. این خودروهای لو، از اوایل دهه 20 تا زمان ورش،تگی شرکت در سال 1937 در تعداد کمی ساخته می شدند.

از لحظه‌ای که خودرو از گاراژ خارج شد تا تخلیه آن در شرکت Auburn Cord Duesenberg، همه چیز در فیلم بالا ثبت شد.

با این حال، این مدل J خاص Duesenberg مدل 1931 باید یکی از کتاب‌های دنیای خودروهای ک،یک باشد. این خودرو که بیش از 50 سال در یک گاراژ قفل شده و گرم شده پنهان شده بود، توسط داگ پری، یکی از اعضای خانواده صاحب شرکت Auburn Cord Duesenberg در Broken Arrow، اوکلاهاما پیدا شد. وقتی تماس خانمی را دریافت کرد که ماشین را در گاراژ خود ذخیره کرده بود، تقریباً ناباور بود. او به سرعت قرار شد با همسرش از محل بازدید کند تا شخصا ماشین را بررسی کند.

به محض ورود، آنها یک Duesenberg مدل J مدل 1931 با بدنه مورفی و تاپ کانورتیبل ناپدید شده را پیدا ،د که یکی از تنها 25 نمونه ای است که تاکنون ساخته شده است. این خودرو به ،وان یکی از خواستنی ترین خودروهای ک،یک در جهان شناخته می شود. گاراژ آنقدر کوچک بود که پس از قرار دادن خودرو در داخل، سپر عقب برای بسته شدن درها باید برداشته می شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.