RC Classic VW Beetle ما را مجبور می‌کند فهرست آرزوهای تعطیلات خود را زودتر شروع کنیم


ما فقط در نیمه اول ماه سال 2023 هستیم، اما در حال حاضر مشتاقانه منتظر تعطیلات بعدی هستیم. دلیل این امر این است که ما قبلاً اولین ورودی را در لیست علاقه مندی های تعطیلات خود پیدا کرده ایم: فول، واگن بیتل ک،یک با رادیو کنترل ROC Hobby.

تولید شده برای تقریبا 70 سال، فول، واگن بیتل یا ماشین مردم تاثیر زیادی در دوران کودکی ما گذاشت. به هر حال، بیش از 21 میلیون دستگاه فروخته شد و آن را به نماد خودرویی در سراسر جهان تبدیل کرد. این مدل RC در رنگ خا،تری RTR بند دل ما را می کشد و اگر مال شما هم باشد نمی تو،م شما را سرزنش کنیم.

ROC Hobby 1:12 Volkswagen Beetle RC Car

19 ع، ها

درست مانند چیز واقعی، RC VW Beetle با موتور خود در پشت عرضه می شود، البته با باتری کار می کند. همچنین دارای سیستم تعلیق مستقل در چهار دست و پا است. اما برخلاف بیتل واقعی، این مدل با یک گیر،س دو سرعته و یک سوئیچ برای رفتن از RWD به 4WD عرضه می شود.

ما عاشق جزئیات در این کپی مقیاس نیز هستیم. صندلی‌های ،تیکی نرم پارچه‌ای واقعی و چراغ‌های کار وجود دارد، در حالی که دریچه موتور، درها و محفظه جلو همگی قابل باز شدن هستند. حتی یک ،تیک زاپاس داخل صندوق عقب قرار داده شده است، به علاوه سایبان باز می شود تا نور خورشید را به داخل کابین برساند.

طول مدل 1:12 13.3 اینچ (339 میلی متر)، عرض 5.5 اینچ (139 میلی متر) و ارتفاع 5.5 اینچ (139 میلی متر) است. فاصله بین دو محور آن 8.0 اینچ (202 میلی متر) است.

خارج از جعبه، RC VW Beetle با یک موتور 130 Brushed مجهز به باتری 2S Lipo 7.4V 380mAh است که برای حدا،ر سرعت 5 مایل در ساعت (8 کیلومتر در ساعت) من، است. سرووهای 9 گرمی نیز وجود دارد که فرمان و چرخ های جلو را به صورت هماهنگ کنترل می کنند.

قیمت؟ FMS Hobby مدل ROC Hobby RC ک،یک VW Beetle را تنها با قیمت 189.99 دلار فهرست می کند. فقط چهار باتری قلمی برای فرستنده مورد نیاز است تا از جعبه خارج شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/631207/radio-controlled-cl،ic-volkswagen-beetle/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.