Toyota Aygo X Undercover Collab مدلی با نسخه محدود به دنیا آورد

Aygo X Undercover از فلسفه‌های طراحی تاکاهاشی در مورد عدم انطباق و ش،تن کلیشه‌ها الهام گرفته شده است که در نسخه نسل سوم کراس اوور سایز پینت که در سال 2021 معرفی شد، اعمال شده است.

تویوتا آیگو ای، زیرپوش

تادائو موری، رئیس طراحی استایل تویوتا اروپا می‌گوید: «می‌دانستیم که Undercover می‌تواند شخصیت قوی Aygo X را بیشتر گسترش دهد و ما هیجان‌زده بودیم که چگونه زبان مد جون را می‌توان در فرآیند توسعه خودرو ترجمه کرد.»

گفتنی است، Aygo X رنگ بدنه خا،تری انحصاری دو رنگی را دریافت کرد که توسط تویوتا ساخته شده بود، با لهجه‌های قرمز مرج، برای آلیاژهای 18 اینچی مشکی و فضای داخلی، صندلی‌های مارکدار، تشک‌های کف طرح تک‌رنگ، و بر،ب‌های سقفی که تاکاهاشی “CHAOS” را بیان می‌کند. شعار /تعادل». طراحی خودرو منع، کننده تضادهای همپوش، تاکاهاشی بین پانک و کوتور، دیجیتال و آنالوگ است.

9 ع، ها

تویوتا و Undercover نیروهای خود را برای ایجاد Aygo X Undercover – یک نسخه محدود از کوچک‌ترین خودروی این خودروساز در اروپا، متحد کرده‌اند. Aygo X Undercover در نمایش کت واک Undercover پاییز 2023 در هفته مد پاریس رونمایی شد و دارای ،اصر طراحی بیرونی و داخلی منحصر به فرد است که با همکاری بر،ب مد ژاپنی به ریاست جون تاکاهاشی ساخته شده است.

آیگو ای، کوچکترین و مقرون به صرفه ترین خودروی تویوتا در اروپا از سال 2005 بوده است. دو نسل اول با پژو و سیتروئن توسعه یافتند. نسخه سوم صرفا توسط تویوتا توسعه داده شد و با انتقال از هاچ ، به کراس اوور فاش شد.

تویوتا Aygo X Undercover تنها به 5000 دستگاه محدود شده است. قیمت آن فاش نشده است اما باید بالاتر از Aygo X استاندارد باشد که از حدود 16000 یورو (حدود 17000 دلار با نرخ ارز فعلی) شروع می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/655136/toyota-aygo-x-undercover-debut/کمپین راه‌اندازی Aygo X Undercover در دنیایی نیمه تخیلی اتفاق می‌افتد که در آن مجازی و فیزیکی با الهام از نگاه و نگرش پاریس و توکیو محو شده‌اند. جون تاکاهاشی گفت که این اولین تجربه کاری او بر روی خودرو است و او از م،ای عمیق عاطفی و اهمیت همکاری با تویوتا قدرد، می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.