بی‌ام‌و M2 CS آهنگ بسیار خوبی با قدرت 660 اسب بخار از G-Power دریافت کرد


منبع: https://www.motor1.com/news/660786/bmw-m2-cs-receives-w،pping-660-hp-tuning-g-power/

ارتقای قدرت از طریق ،یبی از به‌روزرس،‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، از جمله لوله اسپرت، انژکتورهای GP-660، قفل مرکزی پیچ میل لنگ، سیستم اگزوز GP Deeptone با چهار لوله اگزوز با پوشش کربن و ارتقاء توربوشارژر GP-700 به دست می‌آید. توربوشارژر GP-700 دارای کمپرسورهایی است که توسط جریان گاز ،وجی هدایت می‌شوند، که توسط کمپرسورها و چرخ‌های توربین بزرگ‌تر، محفظه‌های بزرگ‌تر CNC و پره‌های بهینه‌شده توربین کارآمدتر می‌شوند.

متأسفانه، BMW به زودی مدل های بعدی M2 Compe،ion را تولید نخواهد کرد. برای ،، که نمی‌توانستند منتظر مدل‌های بعدی Compe،ion یا CS باشند، G-Power یک ارتقاء عملکرد برای M2 CS به نام G2M CS Bi-Turbo دارد. این یک ارتقاء عملکرد چشمگیر است که توسط تقریباً 40 سال تجربه شرکت تیونینگ آلم، در بهینه سازی BMW ها پشتیب، می شود.

ارتقاهای زیبایی نیز در دسترس هستند، مانند رینگ های فورج Hurrica e RR و بال عقب GP-Dynamic Wing RR ساخته شده از کربن، که نه تنها ظاهر خودرو را بهبود می بخشد، بلکه نیروی رو به پایین روی محور عقب را برای بهبود پایداری در سرعت های بالا بهینه می کند.

BMW M2 CS به ،وان داغ ترین و س، ترین نسخه کوپه پرفورمنس شناخته می شود. و با شهادت جهان مبنی بر ورود M2 جدید، انتظار برای مدل های Compe،ion و CS به طور طبیعی به وجود می آید.

G-Power چهار مرحله ارتقاء قدرت را ارائه می دهد، با گزینه هایی از 500 ، بخار تا 660 ، بخار. مشتریان همچنین می توانند اصلاحات اضافی مانند افزایش حد Vmax، نرم افزار انتقال GTS، بسته خنک کننده هوای شارژ CNC، لوله های تقویت کننده و فیلترهای هوای ورزشی را انتخاب کنند.

متخصصان G-Power M2 CS را به یک دستگاه حتی با عملکرد بالا با حدا،ر 660 ، بخار قدرت و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور تبدیل کرده اند.

28 ع، ها

همانطور که گفته شد، مار، شرودر در مصاحبه ای تایید کرده است که در چند سال آینده مدل های جدیدی از M2 Compe،ion یا CS در نمایشگاه های BMW وجود نخواهد داشت. می‌تو،د به سراغ این F87 M2 CS تنظیم‌شده توسط G-Power بروید یا همانطور که شرکت اعلام کرده، منتظر بروزرس،‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ب‌ام‌و M2 تازه معرفی‌شده، که باید در چند هفته آینده وارد بازار شود، باشید.

BMW M2 CS تنظیم شده توسط G-Power

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.