تاکسی مجلل لندن توسط کان از 121000 دلار هزینه دارد


Kahn Design – شرکت مستقر در بریت،ا که بر روی تغییرات بصری برای انواع مختلف وسایل نقلیه متمرکز شده است – پروژه جدیدی دارد و احتمالاً آن چیزی نیست که شما از شرکت تیونینگ انتظار دارید. ما وسایل نقلیه عجیب و غریب و خودروهای اسپرت را از کان دیده‌ایم، اما این بار، تیونرها جادوی خود را روی یک تا،ی لندن انجام داده‌اند. چون هر ماشینی سزاوار توجه است، درست است؟

در واقع، این اولین بار نیست که کان درگیر تغییر یک تا،ی لندن می شود. در سال 2018، این شرکت یک نسخه شیک از TX4 را به ،وان یک ارسال قبل از ورود جانشین آن ساخت. این تا،ی لو، جدید بر اساس مدل جدیدتر TX5 ساخته شده و نام Farelady را بر خود دارد. این کابین جدید ظاهری بسیار مدرن‌تر و ویژگی‌های لو، دارد که احتمالاً فراتر از آن چیزی است که انتظار دارید در یک تا،ی ببینید.

تا،ی لندن TX5 Farelady توسط Kahn Design

13 ع، ها

با شروع از نمای بیرونی، TX5 دارای جلوپنجره جلویی الهام گرفته از میباخ و سایر نکات کوچکتر در ،مت جلویی است. یک اسپوی، سقف نیز وجود دارد اما هیچ عملکرد آیرودینامیکی را انجام نمی دهد – به دلایل صرفاً زیبایی شناختی وجود دارد. مجموعه ای از چرخ های آهنگری و س، وزن ماشینی تغییرات طراحی را در ،مت بیرونی تکمیل می کند – در اندازه های 18 اینچی جلو و 19 اینچی عقب.

کابین آن سطحی از توجه را به خود جلب می‌کند که از پروژه‌های قبلی کان می‌شناختیم. این شرکت می گوید که طراحی صندلی ها از بوگاتی شیرون الهام گرفته شده است و همچنین یک سربرگ با نور ستاره وجود دارد، ویژگی که ما از رو،رویس می شناسیم. به‌روزرس،‌هایی که قابل ذکر است عبارتند از پد شارژ بی‌سیم تلفن، روشنایی LED قابل تغییر محیط و درگاه‌های شارژ USB اضافی.

افضل کان، بنیانگذار کان دیزاین، می‌گوید: «کار ، بر روی خودرویی که واقعاً یکی از نمادین‌ترین خودروهای جهان است، همیشه یک امتیاز است. «نسخه Last of Line موفقیت بزرگی برای ما بود، زیرا وسایل نقلیه همگی خانه‌هایی را با کل،یونرهای خصوصی پیدا ،د. من مشتاقانه منتظر سفری با مشتریان جدیدی هستم که مایلند قطعه ای از تاریخ بریت،ا را در قالب تا،ی TX5 داشته باشند.

خبر خوب این است که TX5 اصلاح شده توسط Kahn نه تنها در پیکربندی سمت راست ارائه می شود – شما همچنین می تو،د آن را با چرخ در سمت راست داشته باشید. با این حال، یک خبر بد نیز وجود دارد – قیمت یک TX5 Farelady کاملاً تبدیل شده از 99,000 پوند شروع می شود که با نرخ ارز فعلی حدود 121,000 دلار است. می‌تو،د آن را در رنگ‌های مشکی، آبی، نقره‌ای، خا،تری و سبز مسابقه‌ای بریت،ایی با ،یب‌های داخلی فراو، در دسترس داشته باشید.


منبع: https://www.motor1.com/news/625621/london-taxi-by-kahn-design/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.