تماشای این مسابقه درگ سه چرخ بسیار آهسته و در عین حال سرگرم کننده است

در کنار Regal در ش،ه شروع، کوچکترین خودروی جهان، Peel P50 قرار داشت. این موتور از موتور کوچک 49 سی سی خود 4.2 ، بخار قدرت تولید می کند. پیل آنقدر کوچک بود که راننده آن در مسابقه به سختی داخل آن جا می شد.

یک روز دیگر، یک مسابقه درگ دیگر. این یکی کمی متفاوت است، زیرا نشریه بریت،ایی Carwow مسابقه‌ای را بین سه چرخ‌هایی که با سرعت یک چهارم مایل به‌سر می‌برند، تنظیم کرد.

آ،ین سه چرخ در سمت راست یک BMW Isetta بود که ما بیشتر با آن آشنا هستیم. ما سال گذشته دیدیم که یکی از آنها به زندگی بازگردانده شد و با سرعت 45 مایل در ساعت (72 کیلومتر در ساعت) برخورد کرد، بنابراین امید زیادی به آن داشتیم.

19 ع، ها

ما می د،م که سه چرخ دقیقاً با اتومبیل های سریع برابری نمی کند – به جز اگر در مورد Vanderhall Venice Roadster یا Polaris Slings،t صحبت می کنید. باز هم آن دو سه چرخ پرقدرت، شخصیت های اصلی این مسابقه نبودند.

در سمت راست پیل یک توکتوک قرار داشت که سال گذشته وقتی با فورد رنجر به آنجا رفتیم، یک منظره معمول در تایلند بود. دیدن آن در بریت،ا عجیب بود.

با این اوصاف، احتمالاً فکر می‌کنید که این یک مسابقه تنگاتنگ بین Regal و Isetta است، اما در واقع اینطور نیست. برای ،اب ، جزئی نتایج، Regal برنده مسابقه شد و یک چهارم مایل را در 22 ث،ه به پایان رساند. Peel حتی مسابقه را تمام نکرد زیرا زنجیره آن به طور مداوم در هنگام پرتاب از بین می رفت.

در کنار توکتوک یک Piaggio Ape قرار داشت که یک سه چرخه ک،یک به نظر می رسید که بهتر از آن چیزی که به نظر می رسید به نظر می رسید. توکتوک و میمون هر دو به کندی پیل بودند.

اولین رقیب Regal نام دارد که توسط شرکت Reliant Motor در بریت،ا از سال 1953 تا 1973 تولید شد. مدل موجود در ویدیو نسخه ون بود که از موتور 848 سی سی خود حدود 37 ، بخار قدرت می دهد – قوی ترین این دسته. .

با توجه به اعداد و ارقام، Regal در واقع به طور میانگین 41.6 مایل در ساعت (67 کیلومتر در ساعت) در طول دویدن خود داشت. این بسیار چشمگیر بود و بسیار سریعتر از یک میتسوبیشی لنسر اوو 7 … در مع،.


منبع: https://www.motor1.com/news/629931/three-wheeler-drag-race-video/BMW Isetta استاندارد 1956

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.