جنرال موتورز یک وانت برقی کوچک برای سنجش میزان بهره طراحی کرده است

50 ع، ها

مدیر طراحی خودروهای برقی مقرون به صرفه و کراس اوورهای شورولت، مایکل پیووار، می گوید جنرال موتورز در حال ایجاد این موارد است. [designs] برای دریافت واکنش و سپس تلاش برای اصلاح آن یا حرکت به جلو. چه کار می کند؟ چه چیزی کار نمی کند؟ چه انتظاری می رود؟ مقرون به صرفه بودن بخش کلیدی این امر است، و راه های مختلفی برای نزدیک شدن به آن وجود دارد.” او ادامه داد که ممکن است در نهایت برای معماری مورد نظر مهندسان بسیار کوچک باشد، بنابراین می تواند بر روی یک پلت فرم متفاوت سوار شود. پایان.

شورلت S10 Z71 2022

اخبار خودرو هنگام بازدید از استودیوی طراحی جنرال موتورز در وارن، میشیگان، تصاویر بازاریابی ، کاری بدون آلایندگی را دیدم. ظاهراً “آینده نگر و اسپرت” است در حالی که کمی کوچکتر از کامیون های گازسوز فشرده فورد و هیوندای است. مشخص نیست که در صورت تایید برای تولید، چه نش، را بر تن خواهد کرد، و همچنین مشخص نیست که نام آن چه خواهد بود. اگر چراغ سبز باشد، مدل تولیدی آن کمتر از 30000 دلار قیمت خواهد داشت.

بیایید در نظر داشته باشیم که جدای از S10، شورولت همچنین دارای نسل سوم مونتانا است که در پایان سال 2022 رونمایی شد. این یک کامیون کوچکتر دیفرانسیل جلو با موتور 1.2 لیتری بنزینی توربو شارژ است که 133 ، بخار قدرت دارد. نماینده AutoForecast Solutions همچنین پیشنهاد داد که پیکاپ برقی ارزان جنرال موتورز ممکن است مربوط به مونتانا باشد که در تصویر زیر مشاهده می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/632244/gm-small-electric-truck-considered/

هر چه که باشد، پیووار تاکید کرد که باید مقرون به صرفه باشد. هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا این خودرو روی یک پلت فرم الکتریکی اختصاصی سوار می شود یا اقتباسی از یک کامیون موجود. سام فیور،، معاون پیش‌بینی جه، خودرو در AutoForecast Solutions، معتقد است که سناریوی دوم با دادن پیشرانه الکتریکی به S10 خواهد بود. با این حال، در این مرحله این فقط حدس و گمان است.

شورولت S10 که در اینجا در ظاهر آفرود Z71 دیده می شود، کامیون کوچکی است که جنرال موتورز از فروش آن در ایالات متحده خودداری می کند. این خودرو در برزیل، آرژانتین و دیگر آمریکای لاتین موجود است و با فورد ماوریک و هیوندای سانتا کروز در ایالات متحده رقابت خواهد کرد. جنرال موتورز به جای اینکه آن را به ایالت بیاورد، ایده یک پیکاپ کاملاً الکتریکی را بازی می کند که دارای دو در، سقف کم و تختی به طول 4 تا 4.5 فوت باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.