The Rock فیلم سریع و خشمگین دیگری را تأیید می کند که قبل از فینال عرضه می شود



آ،ین سواری برای سریع و خشن فرنچایز قرار است کمی بیشتر طول ،شد. دواین جانسون پستی را در توییتر به اشتراک گذاشت که نشان داد یک فیلم دیگر پیش از این به سینماها خواهد رسید سریع پای، قبل از خواندن بیشتر، توصیه می شود که یک اسپوی، کوچک برای سریع X در راه است، اگرچه این واقعیت که جانسون در مورد این امتیاز در رسانه های اجتماعی صحبت می کند اساساً خودش یک اسپویل است. در هر صورت، خود را هشدار داده شده در نظر بگیرید.

در پست توییتری جانسون به طور واضح می گوید که شخصیت او هابز در حال بازگشت به حماسه مسابقات خیاب، است و او در فیلمی حضور خواهد داشت که فیلم نهایی را تنظیم می کند که به طور غیررسمی به ،وان شناخته می شود. Fast X ،مت دوم. جمله بندی پست او نشان می دهد که این فیلم نیز شبیه به آن خواهد بود هابز و شاو، از نظر فنی بخشی از سریع و خشن جهان است، اما بر روی بازیگران اصلی متمرکز نشده است. در ویدئویی که با پست توییتر به اشتراک گذاشته شده است، جانسون می‌گوید «دانته و هابز با هم برخورد می‌کنند» بنابراین باید ارتباط برجسته‌ای با خط داست، فعلی وجود داشته باشد. برای یادآوری، دانته بدی اصلی است سریع Xبا بازی جیسون موموآ.

در این مرحله، ممکن است به دشمنی عمومی بین جانسون و سریع اصلی وین دیزل در طول سال ها. می‌د،د، هم، که جانسون به طور مشخص گفت که به فرانچایز Fast بازنخواهد گشت؟ ظاهراً تمام آب زیر پل است، یا حداقل آنقدر صاف شده است که جانسون بتواند به نقش بازگردد. او در ویدیوی خود می‌گوید که او و دیزل با هم برادر بودند و “برنامه‌هایی که بسیار بزرگ‌تر از خودمان هستند” تصمیم او را برای بازگشت به یک برنامه بدیهی گرفتند.

این مطمئناً در تضاد شدید با زم، است که او در یک پست اینستاگرامی که اکنون حذف شده در سال 2016، یکی از بازیگران ناشناس (که گمان می‌رود دیزل باشد) را یک لقب شیرین خطاب کرد. و انتقاد شدید جانسون از پست بدنام اینستاگرام دیزل در سال 2021، که در آن علناً از جانسون خواست تا با بازگشت به فرنچایز “سرنوشت خود را برآورده کند”. پاسخ او باز هم منفی بود، اما همانطور که در تمام 10 مورد مشاهده کردیم سریع در فیلم‌ها، هیچ‌، واقعاً از بین نرفته است. و با کاراکتر جانسون که در پایان یک صحنه غافلگیرکننده ساخته شده است سریع X (ما به شما گفتیم که یک اسپوی، کوچک وجود دارد) رویدادها از قبل شروع شده اند.

یک بررسی سریع در پایگاه داده فیلم های اینترنتی نشان می دهد که هیچ چیزی برای جانسون یا دیزل در آینده وجود ندارد سریع جهان، بنابراین هیچ ج، زم، برای رسیدن هر یک از فیلم ها به سینماها وجود ندارد.




منبع: https://www.motor1.com/news/670361/rock-confirms-another-fast-furious-film-before-finale/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.